SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 2934
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

" شانزدهمین جشنواره غذا خیریه رعد" در راه است

شانزدهمین جشنواره غذا خیریه رعد 15 تا 17 مهرماه با عرضه غذاهای خانگی، ارگانیک، ترشیجات و ... در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این جشنواره از چهارشنبه 15 مهرماه آغاز و تا جمعه 17 با عرضه بهترین غذاهای سنتی، خانگی و صنعتی ادامه خواهد داشت.

بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 11 شب به همراه اعضای خانواده در این جشنواره حضور یافته و علاوه بر مشارکت در فعالیتی خیرخواهانه از تولیدات غذایی شركت‌هاي صنايع غذايي موفق و غذاهای خانگی، محصولات رستوران‌ها و غذا خوري‌هاي معروف، مواد غذایی سالم و خوشمزه، انواع نوشیدنی طبیعی ‌و خوراکی‌های لذیذ تهیه کنند.

در این جشنواره غذاهای سنتی شهرهای مختلف از جمله غرفه معروف غذا و شیرینی های یزد، گیلان و خوزستان عرضه خواهد شد.

همچنین در این جشنواره گروه همياري بانوان، انواع غذاهاي خانگي از جمله لانه گنجشک، ته چین، سمبوسه و کوفته تبریزی را به فروش خواهند رساند.

یکی از بخش های تازه جشنواره غذای خیریه رعد غرفه اختصاصی شاگردان آقای سامان گلریز است که در مجتمع رعد آموزش دیده اند و محصولات غذایی و چیزکیک های خود را با نظارت وی تهیه و برای فروش آماده کرده اند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 واقع شده است.

شهروندان تهرانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 تماس گرفته یا به وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این برنامه در محوطه مجتمع رعد در فضای باز با امکانات مناسب پارکینگ و دسترسی مناسب به محیط برگزار خواهد شد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

بازدید: 1266





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.