SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3139
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۱۳
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

تالار هنر اصفهان میزبان نمایشگاه عکس "تئاتر"

نمایشگاه عکس "تئاتر" تا پنجم خردادماه در محل تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس تالار هنر در این خصوص گفت: در این نمایشگاه بیش از 100 قاب عکس در ابعاد 70 در 100 و 20 در 30 به نمایش در آمده است.
حمیدرضا مکارمی افزود: این نمایشگاه با موضوع نمایش های اجرا شده در تالار هنر و سایر سالن های نمایش شهر اصفهان است که از پنجم اردیبهشت همزمان با هفته نکوداشت اصفهان افتتاح و تا پنجم خردادماه برای بازدید هنرمندان و عموم شهروندان دایر است.
وی اظهارداشت: تصاویر تعداد 30 نمایش اجرا شده در تالار هنر و سایر سالن های نمایشی اصفهان در این روزها مورد بازدید هنردوستان، بازیگران و کارگردانان هنری قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 35660888 تماس حاصل کنند.

بازدید: 1142




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.