SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3141
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۱۶
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

اجرای نمایش های خیابانی با موضوع "مشاجرات همسران"

نمایش های خیابانی با موضوع "مشاجرات همسران" از سوی کمیته فرهنگ خانواده در مناطق 15 گانه شهرداری اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس کمیته فرهنگ خانواده با بیان این مطلب گفت: نمایش خیابانی با موضوع "مشاجرات همسران" و با رویکرد مدیریت تعارضات و حل اختلافات زن و شوهری برنامه ریزی شده است.
محمدصادق سجادزاده اظهار داشت: این برنامه از سوی کمیته فرهنگ خانواده وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان اجرا می شود.
وی افزود: نمایش های خیابانی از 23 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سوم خردادماه هر روز با حداقل 12 اجرا در مدت زمان 15 دقیقه در مکان هایی شامل حمام علیقلی آقا، پارک شهید رجایی، پارک اریسون، ناژوان، باغ زیار، باغ فد، بازار صفا و ... در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: دو گروه تئاتر در قالب اجرای نمایش خیابانی به بیان راهکارهای کنترل مشاجرات در بین همسران می پردازند که در هر منطقه شهری بین شش تا هشت نقطه اجرا انجام می گیرد.
وی ادامه داد: این برنامه با حضور یک کارشناس و روانشناس برنامه ریزی شده تا پس از اجرای نمایش، کارشناس در مبحثی کوتاه به بیان این موضوع بپردازد.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت جدول مکان و زمان نمایش های خیابانی می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

بازدید: 1086





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.