SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3144
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

اولین مسابقه بزرگ کتابخوانی "تفریح من، کتاب" برگزار می شود

از سوی کمیته فرهنگ تفریح و نشاط/
اولین مسابقه بزرگ کتابخوانی "تفریح من، کتاب" برگزار می شود
اولین مسابقه بزرگ کتابخوانی "تفریح من، کتاب" در راستای ایجاد فرهنگ کتابخوانی از سوی کمیته فرهنگ تفریح و نشاط برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این مسابقه با عنوان "تفریح من، کتاب" از سوی کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با هدف ایجاد فرهنگ کتابخوانی به عنوان تفریح و استفاده حداکثری در اوقات فراغت عموم شهروندان برنامه ریزی شده است.
این مسابقه در اولین مرحله خود در یک بازه زمانی دو ماهه از یکم خردادماه تا یکم مردادماه به کتاب های خواندنی و متفاوت از جمله رمان عاشقانه "رویای نیمه شب" اختصاص یافته است.
شهروندان با شرکت در این مسابقه می توانند هر دو ماه یکبار با مطالعه و پاسخ به سؤالات کتاب مسابقه، علاوه بر بهره مندی از لذت مطالعه کتاب به عنوان یک تفریح، بدون قرعه کشی جایزه ببرند.
هر یک از شرکت کنندگان در این مسابقه کتابخوانی نیز با کسب ۹۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز می توانند در قرعه‌کشیِ مسابقه "کتاب و ‌زندگی" که بصورت هفتگی و در سطح کشور برگزار می شود شرکت کنند.
سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، 4 جایزه هفتگی 100 هزار تومانی، 2 سکه بهار آزادی در ماه و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر از جمله جوایز این مسابقه کتابخوانی است.
علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به فرهنگسراها، کتابخانه ها، سالن های مطالعه شهرداری اصفهان و کتابفروشی های منتخب سطح شهر مراجعه کرده و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیام کوتاه 30001595 ثبت نام کنند.

بازدید: 1249





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.