SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3158
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

فراخوان جشنواره خاطره نویسی بمباران 52 نقطه شهر اهواز

حوزه هنری خوزستان جشنواره خاطره نویسی بمباران 52 نقطه شهر اهواز را برگزار می کند.

حوزه هنری استان خوزستان،از کلیه افراد، اعم از ناظران و شاهدان عینی، نیروهای امدادی و کمک رسان که به هر نحو در زمان وقوع این رخداد در اهواز حضور داشته اند، دعوت می کند تا در این فراخوان عمومی در جهت ثبت تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی همراه با مستندات موجود اعم از عکس، فیلم و ... مشارکت نمایند.

این جشنواره در دو بخش: الف- بخش خاطره (نوشته ها باید با موضوع بمباران 52 نقطه شهر اهواز و در قالب خاطره باشند.) و ب- بخش ویژه(عکس و فیلم)برگزار می شود.

گفتنی است به نفرات اول تا دهم این جشنواره لوح تقدیر و هدایایی اهدا خواهد شد.

همچنین آثار ارسالی پس از داوری چاپ و منتشر می شود و به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت اثر از طرف حوزه هنری استان اهدا خواهد شد.

تقویم مسابقه:
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان شهریور ماه 95 است و داوری و بررسی آثار نیز مهر ماه 95 صورت می گیرد و اسامی نفرات برتر و مراسم اختتامیه در روز 15 آذر 95 سالروز بمباران هوایی 52 نقطه اهواز، اعلام می شود.

نحوه ارسال آثار:
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پست و یا پست الکترونیک ارسال کنند. نشانی پستی ارسال آثار، اهواز - خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف پلاک 51 حوزه هنری خوزستان و پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.
همچنین شماره تلفن های 14-33731312 نیز آماده پاسخگویی به هر گونه سئوال در این خصوص می باشند.

لازم به ذکر است ، در 15 آذرماه سال 65، شهر اهواز مورد حمله هوایی جنگنده های عراق قرار گرفت که در این حملات 52 نقطه شهر اهواز بمباران و بالغ بر 120 نفر شهید شدند و این روز به عنوان یکی از رخدادهای به یادماندنی تلخ آن دوران در دفاع مقدس در تاریخ مقاومت مردم اهواز ثبت گردیده است.

وب سایت حوزه هنری استان خوزستان: http://artkhuzestan.ir

بازدید: 2061





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.