SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3164
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۵ ۲۰:۵۵
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

دومین فراخوان جشنواره‌ادبی داستان‌کوتاه خانواده ما و اقتصاد مقاومتی

مرکزآفرینش‌های ادبی حوزه‌ هنری استان‌ اصفهان در سال جاری (1395) دومین فراخوان جشنواره‌ادبی داستان‌کوتاه خود را با موضوع خانواده ما و اقتصادمقاومتی منتشرکرد.

در این فراخوان از تمامی نویسندگان، خواسته‌شده تا آثارخود را در هشت محور ارزش کار و سرمایه کارگرایرانی، تولید ملی و خرید کالای ایرانی، کسب روزی حلال، اقتصادخانواده، صرفه‌جویی و اصلاح‌الگوی مصرف، کارآفرینی، امید به آینده اقتصادی، تأثیراقتصادبرفرهنگ و اجتماع به این جشنواره ارسال‌نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان مردادماه 95 فرصت دارند تا آثار خود را با دو روش زیر به این مرکز ارسال‌نمایند.

یک روش ارسال آثار به صورت الکترونیک به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و دیگری ارسال مکتوب آثار به دبیرخانه جشنواره: به آدرس اصفهان، خیابان آبشار اول، خانه هنرمندان، مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌هنری استان اصفهان خواهد بود بود.

گفتنی است، حضور در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و برگزیدگان جشنواره نیز درمهرماه95 اعلام خواهندشد و آثار آنان در کتاب جشنواره منتشرمی‌شود.

وب سایت جشنواره: http://www.artesfahan.ir

بازدید: 2269





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.