SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3168
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

ویژه برنامه "شهربانو" اتفاقی تازه در باغ های بانوان اصفهان

ویژه برنامه "شهربانو" از سوی مدیریت امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از 21 تیر تا 31 شهریور ویژه بانوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس باغ بانوان پردیس با بیان این مطلب گفت: شهربانو به عنوان یک اتفاق تازه ویژه اجرا در سه باغ بانوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شامل پردیس، ناژوان و طلوع برنامه ریزی شده است.
اخلاقیان اظهار داشت: ویژه برنامه "شهربانو" با برپایی نمایشگاه و فروشگاه، کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی، اجرای مسابقات تفریحی و ... میزبان عموم بانوان شهر اصفهان خواهد بود.
وی افزود: هر یک از باغ های بانوان پردیس، ناژوان و طلوع از 21 تیرماه به صورت هر 10 روز یکبار در قالب موضوعات مختلف شامل پوشیدنی ها، بهداشت پوست و مو، غذاهای سالم، بازی و تربیت، لقمه های مدرسه، کارآفرینی و نوشت افزار به اجرای برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی می پردازند.
رییس باغ پردیس تصریح کرد: ویژه برنامه "شهربانو" در اولین هفته برگزاری از 21 تا 31 تیرماه به ترتیب در باغ پردیس با محوریت آموزش غذای سالم، باغ طلوع بهداشت پوست و مو و باغ ناژوان آموزش نوشیدنی ها برگزار می شود.
اخلاقیان ادامه داد: این ویژه برنامه از سوی مدیریت امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ویژه ایام تابستان برنامه ریزی شده که از 21 تیرماه آغاز می شود و تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: بانوان علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 37733523(باغ پردیس)، 95010148(باغ طلوع) و 95011026(باغ ناژوان) تماس حاصل کنند.

بازدید: 2067





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.