SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3170
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

افتتاح نمایشگاه "چاپ دستی لهستان" در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه "چاپ دستی لهستان" روز یکشنبه 20 تیرماه ساعت 18 در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس موزه هنرهای معاصر با بیان این مطلب گفت: آثار نمایشگاه "چاپ دستی لهستان" در قالب یک برنامه فرهنگی، هنری و ادبی مربوط به کشور لهستان از سوی موزه هنرهای معاصر و با همکاری مرکز آفرینش های ادبی قلمستان در گالری های 1 و 5 موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آید.
محمدرضا رهبری اظهار داشت: این نمایشگاه شامل منتخبی از آثار فنی و تکنیکال چاپ دستی از آثار اساتید و اعضای دانشگاه هنرهای زیبای شهر وراتسلاو لهستان است که روز یکشنبه 20 تیرماه افتتاح می شود.
وی افزود: ارائه آثار به صورت یک مجموعه فنی، آموزشی، هنری و ادبی از ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه بوده که در زمینه چاپ حرفه‌ای در سطح اول دنیا است.
وی تصریح کرد: موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه شاهد اجرای قطعاتی از آثار آهنگساز بزرگ لهستانی با عنوان شوپن خواهد بود که توسط نوازندگان جوان اصفهانی به سرپرستی علی قاضی نواخته می شود.
رییس موزه هنرهای معاصر ادامه داد: همچنین در این برنامه تعدادی از بازیگران تئاتر اصفهانی به سرپرستی مجید صدیقی به اجرای برداشتی از نمایشنامه‌ای اثر روژه‌ویچ نویسنده مشهور معاصر لهستانی می‌پردازند.
رهبری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و تماشای آثار چاپ دستی لهستان می توانند روز یکشنبه ساعت 18 به محل موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.
گفتنی است؛ نمایشگاه "چاپ دستی لهستان" از سوی موزه هنرهای معاصر و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان و با همکاری امیر رجائی، سمیرا زمانی و درتا سوآتا دانشجوی لهستانی دکترای ایرانشناسی که در ایران مشغول به تحصیل هستند، برنامه ریزی شده است.

بازدید: 2458





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.