SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3176
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

هنرسرای خورشید میزبان گروه موسیقی"شباهنگ" و "رسیتال پیانو"

گروه موسیقی شباهنگ و رسیتال پیانو، ششم و هفتم مردادماه از ساعت 21 شب در هنرسرای خورشید می نوازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس هنرسرای خورشید با بیان این مطلب گفت: کنسرت گروه شباهنگ به سرپرستی علی هاشمی روز چهارشنبه ششم مردادماه در هنرسرای خورشید به اجرای برنامه می پردازد.
منصور قربانی اظهار داشت: نیما خطیبی نیز به عنوان نوازنده کنسرت رسیتال پیانو روز پنجشنبه هفتم مردادماه در هنرسرای خورشید می نوازد.
وی افزود: هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در آخر هر هفته به برگزاری کنسرت های موسیقی سنتی و کلاسیک می پردازد که در این هفته میزبان دو گروه شباهنگ و رسیتال پیانو خواهد بود.
وی تصریح کرد: علی هاشمی به عنوان سرپرست و نوازنده تار گروه شباهنگ به همراه رسول آزادوار آواز، احمد رسولی نوازنده ویلن، سعید علی اکبری نوازنده سنتور، بهمن امینی نوازنده تارباس و حسین هوشنگی نوازنده تنبک به اجرای برنامه می پردازند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت های navayemehr.ir و melliconcert.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 34593560 تماس حاصل کنند.

بازدید: 2153





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.