SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3177
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

اکران فیلم تئاتر "مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش" در تالار هنر

فیلم تئاتر " مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش" به کارگردانی رضا حداد، روز چهارشنبه ششم مردادماه به صورت رایگان در تالار هنر اصفهان اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برنامه اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور چهارشنبه های هر هفته ویژه ایام تابستان میزبان عموم شهروندان است.
اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور از 23 تیر آغاز شده و تا 31 شهریورماه ادامه دارد که علاقه مندان هر هفته می توانند ساعت 18 در محل تالار هنر واقع در میدان لاله به تماشای فیلم تئاتر بنشینند.
"اسم" به کارگردانی لیلی رشیدی، "مردی برای تمام فصول" به کارگردانی بهمن فرمان آرا، "مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش" به کارگردانی رضا حداد، "اسب های پشت پنجره" به کارگردانی روح الله جعفری و ... از جمله فیلم هایی هستند که در این برنامه اکران می شوند.
فیلم تئاتر " مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش" در سومین هفته از اکران تابستانه فیلم تئاترهای برگزیده کشور، روز چهارشنبه ششم مردادماه در تالار هنر واقع در میدان لاله اکران خواهد شد.
"مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش" اثری است پست مدرن که در این نمایش دلایل ناپدید شدن چند جوان بعد از شرکت در یک میهمانی بررسی می‌شود. اسم و مشخصات آنها روی ویدئو پروژکتور نقش می‌بندد و بعد با فلش زدن به قبل، رد پای این افراد در جایی که بودند، بررسی می‌شود.
با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور در ماه مبارک رمضان، این برنامه تا پایان تابستان، هر چهارشنبه به طور مستمر در تالار هنر اصفهان اجرا خواهد شد.

بازدید: 2114





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.