SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3180
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

اولین جشنواره نمایش کوتاه خلاق ایثار

«جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب»، «جلوه های ایثار و شهادت در دوران معاصر» و «جلوه های ایثار در بانوان» موضوعات اصلی فراخوان هستند.
بنابر اعلام دبیرخانه اولین جشنواره نمایش کوتاه خلاق ایثار متقاضیان حضور در جشنواره باید تقاضای خود را به ضمیمه ی نمایشنامه یا طرح نمایشی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال کنند و ملاک اصلی انتخاب آثار ، گرایش های آموزشی ، تجربی ، خلاقیت های نوین نمایشی ، استفاده حد اقل از امکانات صحنه و تکیه بر جوهره اصلی نمایش خواهد بود
همچنین متون ارسالی می بایست به صورت 3 نسخه تایپ شده و به همراه فایل آن در محیط word به همراه فرم تکمیل شده و یک قطعه عکس از کارگردان و مجوز نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد و زمان اجرای آثار نباید کمتر از 15 و بیشتر 30 دقیقه باشد

مهلت ارسال آثار نمایشی به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ سی و یکم شهریور سال جاری است و به رتبه های اول ، دوم و سوم هر یک از بخش های : نویسندگی، کارگردانی ، بازیگری، موسیقی، طراحی صحنه و لباس به ترتیب جوایز ی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهداء می گردد.

داوطلبان می توانند ارسال آثار خود را از روش های پست الکترونیک کنگره نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره های ایثار : تهران خیابان طالقانی،خیابان ملک الشعرا بهار شمالی،پلاک 5، ساختمان شهید سلیمانی،معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ،طبقه دوم،اداره کل هنری ،دبیرخانه جشنواره نمایش کوتاه ایثار ارسال نمایند.

داوطلبان می توانند فرم های ثبت نام و اطلاعات تكميلي را با مراجعه به سایت www.navideshahed.com و یا تماس مستقیم با تلفن:88305765 و نمابر:88303760 در تهران و تلفن: 01732325141 دبیرخانه گلستان تماس حاصل نمایند.

بازدید: 2374





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.