SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3182
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

اکران فیلم تئاتر "اسب های پشت پنجره" در تالار هنر

فیلم تئاتر "اسب های پشت پنجره" به کارگردانی روح ا... جعفری روز چهارشنبه 13 مرداد ساعت 18 در تالار هنر اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، در راستای اجرای طرح اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری چهارشنبه این هفته میزبان اکران فیلم تئاتر "اسبهای پشت پنجره" است.
این فیلم تئاتر به نویسندگی مائتی وسینی یک و کارگردانی روح ا... جعفری تهیه شده که نویسنده در این نمایشنامه اسب های پشت پنجره را به عنوان نمادی از محوریت مردانگی در زندگی معرفی کرده که توسط وجه زنانه تیمار می شود.
این نمایش سه اپیزود دارد که در اپیزود اول یک مادر و پسر به تصویر کشیده می شوند که دنیای متفاوتی دارند، پسر قرار است به جنگ برود و مادر نگران رفتن فرزندش است. پسر می داند که قرار است به سمت مرگ برود اما مادر در دنیای دیگری به سر می برد. در اپیزود دوم یک یک پدر و دختر و در اپیزود سوم یک زن و شوهر به نمایش در می آیند که باز هم هیچ کدام از این افراد حرف یکدیگر را به درستی نمی فهمند.
در این اثر مردهای نمایش همگی به جنگ می روند و نهایتاً این زن ها هستند که قربانی می شوند اما بعد از تنها شدن و مرگ همراهانشان تلاش می کنند در ذهن خود از آنها یک قهرمان بسازند و با وجود تفاوت ها عزیزانشان را فراموش نکنند.
علاقه مندان برای تماشای این فیلم تئاتر می توانند روز چهارشنبه 13 مرداد ساعت 18 به تالارهنر واقع در میدان لاله،جنب فروشگاه رفاه مراجعه کنند.

بازدید: 2747





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.