SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3184
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

برگزاری دوره تربیتی"روایت عشق" در فرهنگسرای پایداری

سومین دوره تربیتی "روایت عشق" با محوریت پرورش راویان جوان هر هفته پنجشنبه ها در محل فرهنگسرای پایداری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سرپرست فرهنگسرای پایداری ضمن بیان این مطلب گفت: این دوره با هدف تربیت راویان جوان از فروردین 95 در حال اجرا بوده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
سعید صرامی اظهار داشت: فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز پرورش راوی جوان در سطح کشور به اجرای دوره تربیتی "روایت عشق" اقدام کرده است که در همین راستا بیش از 80 درصد راویان جوان در اردوهای راهیان نور سال 94 از سوی این فرهنگسرا تامین شد.
وی افزود: این دوره تربیتی هر هفته پنجشنبه ها با محوریت پرورش راویان جوان در موضوعات مختلف و با حضور اساتید حوزه روایتگری و دفاع مقدس برگزار می شود.
سرپرست فرهنگسرای پایداری تصریح کرد: برنامه این هفته دوره "روایت عشق" در دو بخش از ساعت 15 تا 17 با موضوع"فن بیان روایتگری" با حضور استاد جعفری و از ساعت 17 تا 19 با موضوع "شوخ طبعی های رزمندگان در جبهه" با حضور سردار شریفیان برگزار می شود.
صرامی ادامه داد: برنامه این هفته دوره روایت عشق روز پنجشنبه 14 مردادماه با حضور راویان جوان در محل فرهنگسرای پایداری برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای اطلاع از شرایط ثبت نام در چهارمین دوره روایت عشق می توانند پایان مردادماه به محل فرهنگسرای پایداری واقع در گلستان شهدا مراجعه کرده و یا با شماره 36622160 تماس حاصل کنند.

بازدید: 3480





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.