SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3189
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

پروژه فرهنگی ایران- اتریش

بنياد لاجوردی: كريمخان، نجات اللهي، سپند شرقي، پلاك ٢٠، ساختمان ٣٢، طبقه همكف
تلفن: 88911690
ورودي ١٠.٠٠٠ تومان (در محل) به نفع كانون موسيقي معاصر

علاقمندان به شرکت در کارگاه بررسی و آنالیز آثار موسیقی معاصر می‌توانند جهت هماهنگی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ با شماره تلفن ۸۸۸۰۱۲۳۶ تماس حاصل نمایند.

دوشنبه 15 شهریور
ساعت 12-10 شنیدن با چشم، دیدن با گوش. ساعت14-12 درباره کیفیت شکست/ سخنران: رنالد دپه
رنالد دپه، (متولد ۱۹۵۵میلادی در بوخوم آلمان) آهنگساز، کلارینتیست، ساکسوفونیست و گرافیست، تحصیلات موسیقی‌ خود را در فلکوانگ هخشوله اسن (آلمان) و دانشگاه موسیقی‌ و هنرهای نمایشی وین (اتریش) به پایان رساند. وی هم‌اکنون از اساتید و مدرسان دانشگاه موسیقی‌ و هنرهای نمایشی وین و دانشگاه آنتون بروکنر لینتس می‌باشد. او با آنسمبل‌های تراز اول موسیقی معاصر همچون کلنگ فروم وین و اینترکنتمپرین به عنوان نوازنده همکاری داشته و همچنین در فستیوال‌های پیشتاز موسیقی معاصر همچون دناو اشینگنر موزیک تاگه، وین مدرن، موزیک پروتکل گراتس اجراهای بیشماری به عنوان آهنگساز داشته است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به سردبیری مجلّه‌ی هنر کورسیو، تاسیس فستیوال ۴۰۲۰ (لینتس) و مدیریت جز کلاب پرگی بس (وین) اشاره کرد. رنالد دپه علاوه بر اجراهای متعدد به عنوان هنرمند مهمان در فستیوال‌های بین‌المللی، دارنده‌ی جوایز ارزنده‌ی متعددی همچون جایزه بزرگ موسیقی وین در سال ۲۰۰۶ و نشان طلای افتخاری اتریش در سال ۲۰۱۵ می‌باشد.

بازدید: 5330





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.