SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3194
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس

مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس


اگر امسال سفر به تونس و استفاده از پکیج های تور تونس را در برنامه خود دارید ، شاید علاقمند باشید تا اطلاعاتی در مورد جاهای دیدنی و تفریحات و سرگرمی هایی که میتوانید در طول سفر خود از انها استفاده کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید را داشته باشید . یکی از جاهایی که در سفر به تونس میتواند برای شما جذاب باشد و یک روز از برنامه شما را به صورت کامل پر کند ، مجموعه تفریحی کارتاژلند میباشد . این مجموعه تفریحی در نزدیکی شهر حمامت که شهر توریستی کشور تونس است قرار گرفته است و یکی از مکان های مورد علاقه توریست هایی است که به تونس سفر می کنند .

مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس در سال ۲۰۰۳ میلادی در منطقه حمامت در شهر تونس ایجاد شده است . این مجموعه بزرگ و توریستی در واقع برای جذب بیشتر توریست هایی که شهر تونس را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند ایجاد گردید است . شهر حمامت بخش توریستی شهر تونس پر از هتل های ۵ ستاره و ریزورت هایی است که در کنار دریا قرار گرفته اند و در طول سال پر از توریست هایی میباشند که برای استفاده از ساحل و دریا در این هتل ها اقامت میکنند . مجموعه کارتاژلند نیز برای اینکه خدمات بیشتری را به توریست ها ارائه بدهد ، در این منطقه ایجاد شده است و تقریباٌ میتوان گفت تمام توریست هایی که به حمامت سفر می کنند ، حداقل یک روز از زمان خود را در این مجموعه می گذرانند .

مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس ، در واقع یک مجتمع سرگرمی و تفریحی بزرگ است که دارای بخش های مختلفی است و برای سنین مختلف مناسب میباشد . برای خانواده هایی کهتور تونسرا برای مسافرت انتخاب میکنند ، این مجموعه برای تمام اعضا خانواده در سنین مختلف لذت بخش میباشد . کلآٌ این مجموعه دارای ۱۷ بخش مختلف میباشد که از مهمترین آنها میتوان به گنجینه کارتاژلند ، رودخانه خروشان ، بازیهای آبی ، تونل وحشت ، سورتمه ، سافاری آفریقایی ، پارک آبی ، باغ وحش ، بوم رنگ ، شهر گمشده برادران بارباروس ، بوم رنگ و همچنین بخش سرگرمی و مسابقات و قسمت ویژه کودکان اشاره کرد .

رودخانه خروشان یکی از بخش های بسیار پر طرفدار در مجموعه کارتاژلند میباشد . در این بخش توریست ها سوار بر قایق های کوچکی که شکل تیوپ دارند میشوند و مسیر پر پیچ و خمی را که به صورت رودخانه ایجاد شده است را طی میکنند . این بخش یکی از مهیج ترین بخش های کارتاژلند است و معمولآٌ میباشد زمان طولانی را برای سوار شدن منتظر باشید . اگر علاقمند به استفاده از سرسره های آبی باشید ، بخش آکوا پارک این مجموعه با تعداد زیادی از انواع سرسره ها و بازیهای آبی مکان مناسبی برای شما خواهد بود . این بخش شامل ۲ قسمت کودکان و بزرگسالان است و کودکان از بخش ویژه خودشان که دارای سرسره هایی مناسب آنها و با شیب کمتر میباشد ، استفاده میکنند.

یکی دیگر از بخش های پر طرفدار در این مجموعه ، بخش باغ وحش در مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس میباشد . در این باغ وحش حیوانات مختلفی نگهداری میشوند که بازدیدکنندگان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر از این بخش دیدن کنند . در مجموعه کارتاژلند ، تعدادی رستوران و کافه تریا در بخش های مختلف تعبیه شده اند و بازدیدکنندگان این مجموعه میتوانند در هر گوشه و کناری ، رستوران و کافه تریا پیدا کرده و از صرف غذا و نوشیدن چای و قهوه خود لذت ببرند . اگر از تورهای روزانه که برای بازدید از مجموعه برقرار است استفاده میکنید، ممکن است کوپن های ویژه استفاده از رستوران ها و کافه تریا ها داخل این مجموعه را در اختیار شما قرار بدهند .

سفر به تونس قطعاٌ تجربه جدید و جالبی برای شما خواهد بود . ممکن است در مقایسه با پارک های تفریحی دیگر دنیا که بسیار مجهز تر از مجموعه تفریحی کارتاژلند حمامت تونس میباشند ، این مجموعه به نظر شما کوچکتر و ساده تر به نظر بیاید، اما در مقایسه با کشور های منطقه شمال آفریقا ، کارتاژلند بهترین مجتمع تفریحی و سرگرمی میباشد به صورتی که اهالی این منطقه، کارتاژلند را با دیسنی لند و یا پارک های تفریحی معروف دیگر در دنیا مقایسه میکنند . اگر قصد دارید با پکیج های تور تونس همراه شوید و تعطیلات خود را در این کشور شمال آفریقا بگذرانید. ما در آژانس هورامان گشت با اطلاعات کامل و همینطور ارائه بهترین پکیج های تور تونس و تور تونس نوروز 97 در خدمت شما میباشیم . با ما تعطیلات متفاوتی را تجربه کنید .

بازدید: 5229




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.