SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 10655              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 05 شهریور 95 Fri 26 August 16
تاریخ پایان : دوشنبه 22 شهریور 95 Mon 12 September 16
ساعت شروع : 16:00
ساعت پایان : 21:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، گالری آران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت گالری اینفو( http://galleryinfo.ir )

کتاب های هنرمندان قرار نیست که خوانده شوند. معمولآ اشیاء ی هستند با زبانی غیرمتعارف و غیرقابل کشف. تصاویر کلمه هستند و رنگ و بافت جای روایت را می گیرند. محصورشده در قالب کتاب، در این گونه آثار آزادی ارائه هنری هنرمند مشهود است و انتزاع خاصی را رقم می زند؛ عناصر مختلفی به هم متصل می شوند تا فضائی خاص را ایجاد کنند، شاید خانه ی. کتابهای هنرمندان به راحتی تفسیر و ترجمه نمی شوند و لزوماً تعلیمی نمی دهند و اطلاعاتی را به بیننده انتقال نمی دهند.
این نمایشگاه تنوع کتابهای هنرمندان ایرانی از نسلهای مختلف و با برخوردهای هنری متفاوت را که در سالهای اخیر خلق شده اند، به بیننده ارائه می کند. گردآوردنده فوآد فراهانی برای کاتالوگ می نویسد:
کتاب هنرمندان چندوجهی و چندزبانه، در مسیری چندرسانه‌.ای، مکانی جادویی است. مدیومی که در خلاء واژگان (بی‌.وزنی) بر زنجیره‌.ای از زمان شکل می‌.گیرد. در اینجا کتاب مکانی است که می‌.توان در آن درنگ که نه، حتی اقامت کرد، در زبان جسمیت یافته، در تعلل کلام، در زمان متعین، در فضای متعین (صفحه) و یا در پیوستاری از زمان و مکان[ها]، در کتاب
کتاب عنصری شخصی‌.شده از یک ساختار است. کتاب یک سازه است، یک خانه شاید. گشودن (و یا حتی نگشودن)، به داخل قدم گذاشتن، لحظه‌.ای وقفه، اتاق‌.ها - فضاها - صفحات، به جلو، به عقب و از چند یک به دیگری پریدن؛ فضاها از نو ترتیب می‌.یابند

با حمایت موسسه فرهنگی هنری چارسو


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.