همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی با حمایت و مشارکت موثر دستگاه های اجرایی، دانشگاه های سراسر کشور و مراکز علمی- تحقیقاتی با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در مباحث حقوقی،سیاسی و اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای کاربست تحقیقات در برنامه ریزی های آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه ها، شناسایی ارتباط موضوعی و هدفمند میان حوزه های مدیریت، اقتصاد و بازاریابی و بهره مندی ازتجارب بین المللی دراین عرصه، تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و انتقال آن به مدیران سازمانی با محوریت جامع در این سه حوزه، اسفند ماه 1395 در تهران برگزار نماید.
محورهای اصلی :
مدیریت
اقتصاد
بازاریابی