SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Tehran Startup Trip
کد رویداد : 12568              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 26 آبان 95 Wed 16 November 16
تاریخ پایان : جمعه 28 آبان 95 Fri 18 November 16
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : حهاد دانشگاهی دانشگاه شریف - دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - اسپارک
اطلاعات تماس : startupweekend@gmail.com 66075624
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( Startup-weekend.ir )

موضوعات:
اسـتارتاپ، به شرکت های نوپایی گفته می شود که با یک ایـده سـاده و اولیه شروع می کنند و به سـرعت رشد می کنند. اسـتارتاپ ها به سـرمایـه هنـگفـتـی نیـاز نـدارنـد و با یـادگیـری سریـع و تـکنـولـوژی رشد می کنند. اسـتارتاپ یـک رویـداد آموزشی-تجربی غیـرانتـفـاعـی است که همانند رویداد استارتاپ ویکند طراحی شده و در پایان هفته برگزار میگردد. هدف این رویداد، افزایش رغبت جوانان و علاقمندان به کارآفرینی برای راه اندازی کسب و کار در حوزه گردشگری از طریق آموزش عملی است. در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می آیـند تا با اشتراگ گذاری ایـده هایشـان و تشکیل تیم ها به راه اندازی مدل های کسب و کـار بپـردازند هدف از برگـزاری چنیـن بـرنامه هایـی گسترش و تشویق روحیه کارآفرینی است تا جوانان كشور با شور و اشتیاق وارد فعالیت‌های كارآفرینی شوند.
توضیحات تکمیلی:

روز اول
استارتاپ تریپ یک رویداد ۳ روزه هست که درآن کارآفرینان جوان دور هم جمع میشوند، از همدیگر یاد میگیرند و سعی میکنند که ایده هایشان را به واقعیت به مرحله اجرا برسانند به هر شرکت کننده ۶۰ ثانیه فرصت داده میشود که ایده نوآورانه خود برای شروع یک کسب و کار جدید را مطرح کند. البته داشتن ایده الزامی نیست وبعد از شرکت کنندگان رای گیری می شود در مورد بهترین ایده ها ، ایدهایی که بیشترین رای را آورده اند و کسانی که این ایده ها را مطرح کردند از بقیه شرکت کنندگان تیم خودشان را انتخاب می کنند
روز دوم
شرکت کنندگان به تیم های ۷ یا ۸ نفره تقسیم شده و هر گروه سعی میکند ایده ای را پخته تر و به مرحله اجرا برساند قسمتی از تیم سعی میکند که مدل تجاری آن ایده را طراحی کرده و با صحبت با مشتریان بالقوه آن را اعتبارسنجی کند قسمت دیگر از تیم سعی میکند که نمونه اولیه آن محصول یا کالا را برنامه ریزی کرده تا بتوانند آن را برای آزمایش به مشتریان بالقوه عرضه کنند
روز سوم
تیم ها در کمال خستگی سعی در اتمام کارهای لازم برای ارائه به هیئت داوران را دارند ، این محصول می تواند نمونه از ایده باشد که اصل مطلب را ارئه بدهد «چه کسایی تونستند اینجا یک نفر جدید را پیدا کنند که شاید شریک آینده کاری شون باشه؟»

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.