SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 13044              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 06 بهمن 95 Wed 25 January 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 07 بهمن 95 Thu 26 January 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان مازندران، ساری، مجتمع بهاران
Asia, Middle East, Iran, Mazandaran Province, Sari
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : شوراي اسلامي استان مازندران
اطلاعات تماس : 01133408936
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه همایش( http://www.mazandconf.ir/ )

باسلام و احترام
بدینوسیله ضمن قدردانی از همه عزیزانی که نسبت به ارسال مقاله و ثبت نامه در همایش اقدام نمودند به استحضار می رساند نظر به تقارن تاریخ برگزاری همایش ملی روش های احصاء درآمدهای پایدار شهرداری ها - ۲۴ و ۲۵ آذر با تاریخ برگزاری هفتمین همایش شهر ایده آل - ۲۸ و ۲۹ آذر، با توجه به اهمیت ذاتی موضوع همایش، حسب درخواست جمعی از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و شرکت های مشاور و مجری در پروژه های شهری مبنی بر تغییر تاریخ برگزاری همایش با هدف حضور فعال و بهره مندی از همایش، برابر موافقت و تصویب شورای سیاستگذاری، تاریخ برگزاری همایش به تاریخ ۶ و۷ بهمن ماه سال جاری تغییر یافت.

یادآور می شود دست اندرکاران برگزاری همایش در نظر دارند با برپایی نمایشگاه جوار همایش (مبلمان شهری ، خدمات شهری ، تجهیزات پارکها و فضای سبز،تجهیزات ترافیکی و تجهیزات باغ و ویلا) ضمن معرفی توانمندی مشاوران، مجریان و پیمانکارن خدمات شهری، فرصتی کم نظیر را برای معرفی خدمات نوین بخش خصوصی فعال در حوزه خدمات شهری فراهم آورند.


سیدکمال آقامیری رئیس شورای سیاستگذاری و دبیرهمایش با بیان اینکه تامین منابع مالی پایدار از اصلی ترین چالش های شهرداری ها به حساب می آید برگزاری این همایش و برپایی نشست های تخصصی در سال مزین به اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل را فرصتی مناسب برای ایجاد تعامل، ارتقا دانش و انتقال تجارب شهرداری های کشور در شناسایی روش های ایجاد و افزایش درآمد پایدار دانست.
سیدکمال آقامیری اظهار داشت با عنایت به اینکه این همایش با حضور شهرداران و اعضای محترم شورا های اسلامی کشور در ساری برگزار می گردد، نمایشگاه جوار همایش فرصتی کم نظیر را برای معرفی خدمات نوین بخش خصوصی فعال در حوزه خدمات شهری و شناسایی مشاوران و مجریان توانمند فراهم می نماید.
این همایش توسط شورای اسلامی استان مازندران و همکاری دانشگاه مازندران، سازمان برنامه و بودجه مازندران، استانداری مازندران و شهرداری ساری برگزار می گردد.
ایشان افزود علاقمندان جهت حضور در همایش می توانند به آدرس اینترنتی www.mazandconf.ir مراجعه نمایند.

 


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.