SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 13997              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 14 بهمن 95 Thu 02 February 17
تاریخ پایان : جمعه 15 بهمن 95 Fri 03 February 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : گروه مشاوران توسعه راه حل کسب و کار
اطلاعات تماس : 44261563
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( www.dbsag.com )

بقاء و تداوم سازمان‌ها و همچنین توسعه آن‏ها نیازمند درك به هنگام فرصت‌های محیطی و تغییر در قواعد بازی می‏باشد. سازمان‌هایی كه توان درك قواعد جدید بازی را دارند شانس بیشتری برای بهره‌مندی از فرصت‌ها می‌یابند. تكنولوژی‌های جدید، نگرش‌های نو و روش‌های نوین، همه می‌توانند قواعد موجود را دگرگون ساخته و شرایطی كاملا نوین برای بازی بیافرینند.
راه‏حل‌های گذشته كلید مسایل امروز سازمان‌ها نیستند. سازمان‌های قرار‏گرفته در محیط به‌شدت بی‌قرار عصر حاضر از ویژگی‌های كاملا متفاوتی نسبت به سازمان‌های گذشته برخوردار می‌باشند. در بطلان بسیاری از باورهای گذشته اكنون تردیدی نیست. باورهای جدیدی جایگزین باورهای ناكارآمد گذشته شده‌اند. بقاء سازمان‌ها اكنون در گرو به روزسازی پیش فرض‌های ذهنی مدیران آنها می‌باشد و این امر با درک عوامل تشکیل دهنده مدل کسب‏و‏کار، محیط پیرامون آن، خلق ارزش و نوآوری حاصل می‏گردد.
در این خصوص گروه مشاوران توسعه راه‏حل‏های کسب‏و‏کار، جهت پیشبرد اهداف شما کارآفرینان و همچنین معرفی مسیرهای ایجاد تمایز به افرادی که قصد راه اندازی و توسعه کسب‏وکاری را دارند، اقدام به برگزاری دوره تخصصی و کاربردی، خلق و توسعه مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نموده است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.