دوره آموزشی سیستم مدیریت پایش و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان مبتنی بر استاندارد بینالمللی (تمدید شد)
دوره آموزشی سیستم مدیریت پایش و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان مبتنی بر استاندارد بینالمللی ISO 10004:21012 در روزهای 13 و 14 بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر (در مجموع 16 ساعت) در آکادمی ره دانش ثریا برگزار می شود.
سخنران:
آقای مهندس نظری
سرفصل موضوعات:
• تعاریف و مفاهیم رضایتمندی مشتریان
• شناسایی انتظارات مشتریان
• چارچوب پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
• جمع آوری داده های رضایت مشتری
• طرح ریزی سیستم و اندازه گیری رضایت مشتری
• تجزیه و تحلیل داده های رضایت مشتری
• تعیین اهداف سیستم اندازه گیری رضایت مشتری
• نحوه شناسایی بازخوردهای بهبود مستمر
• تعیین شیوه و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
• نگهداری و بهبود سیستم رضایت مشتری
مزایای دوره :
صدور گواهی نامه بین المللی از GRS انگلستان
قابلیت پیگیری گواهی نامه صادره از طریق سایت دفتر مرکزی
تخفیف 15 درصدی برای استفاده از سایر خدمات گروه GRS
شهریه دوره مشتمل بر جزوه ، خدمات پذیرایی، اخذ امتحان نهایی و صدور گواهینامه بین المللی خواهد بود.