SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 17143              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 18 فروردين 96 Fri 07 April 17
تاریخ پایان : چهارشنبه 23 فروردين 96 Wed 12 April 17
ساعت شروع : 13:00
ساعت پایان : 19:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، پروژه‌های آران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت گالری اینفو( http://galleryinfo.ir )

پروژه‌.های پارکینگ
با همکاری گالری آران، عمارت روبرو، سفارت لهستان در ایران و جامعه‌.ی نیومدیاتقدیم می‌.کند

دسترسی محدود هفت
جشنواره‌.ی بین‌.المللی برای تصویر متحرک، صدا و اجرا
هجدهم فروردین تا بیست و سه فروردین نود و سه

ده سال پیش از این، پارکینگالری، یک فضای تجربی در تهران، جشنواره‌.ی مستقلی برای ارائه ویدیو، صدا و اجرا پایه نهاد: دسترسی محدود از سال هشتاد و شش، میزبان بسیاری از هنرمندان معاصر ایران و جهان بوده است. این پروژه با دعوت از کیوریتورهای مهمان و با همکاری با موسسات و آرشیوهای معتبر در برلین، استکهلم، هلسینکی، قاهره لوبلیانا، پاریس، تورنتو، سانفرانسیکو، وین، ورشو، مونترال، لاهه و دوبلین در شش دوره‌.ی گذشته برای کاهش فاصله بین عرصه‌.های مختلف وترویج نگاه بینارشته‌.ای تلاش کرده است.
مجمع دسترسی محدود چون دوره های قبل ترکیبی از آثار تازه رسیده و آثار آرشیوی خواهد بود، این برنامه از دوره ی دوم همواره قسمت اصلی جشنواره را تشکیل می داده است و با عناوینی چون جزایر سرگردانی و مجمع الجزایر، مجمع در تلاش است سکویی باشد برای کار دیدن و تبادل ایده در جایی که شرایط اجتماعی و آموزشی بیش از پیش به رفتار فردی ارج می نهاده و صحنه ی هنری و فاصله های جغرافیایی همواره ما را به جزیره جزیره شدن سوق می دهد.
با دعوت از شش کیوریتور مهمان ازشهرهای تهران،کراکف،شیکاگو،پاریس،برلین و لاهه برنامه های نمایش ویدیو،فیلم مستند،فیلم مقاله،صدا، انیمیشن و اجرا، برنامه های بخش بین المللی دسترسی محدود هفت را تشکیل می دهند و در برنامه های جداگانه به مفاهیمی چون شهر و حق به شهر، زندگی روزمره، بازنمایی از طریق صفحه نمایش و مبحث فضا در آثار صوتی به گستردن مرزهای تعریف شده میپزدازند. دراین بین گالری آران (خردمند شمالی) و عمارت روبرو میزبان برنامه نمایش ویدیو خواهند بود و پروژه های آران به نمایشگاه موازی اختصاص خواهد داشت که به عکاسی به عنوان نقطه ی عزیمت نگاه می کند، و امتداد آن را از «عکس-شی» تا «رسانه ای زمان مند» دنبال می کند. برای هفتمین دوره دسترسی محدود پروژه های نیو مدیا میزبان دو برنامه پژوهشی در باره هنر ویدیو در ایران خواهد بود با عنوان «باز-دید» و «بازگشت به خانه، از راه دور؛فصل دوم». بنیاد پژمان در ساختمان کندوان، میزبان «قابهای درهم شکسته» خواهد بود که پیش از این در موزه ی کارنگی شهر پیتسزبورگ به نمایش درآمده و برای اولین بار به ایران آمده است. علاوه بر اجرا‌.ها و برنامه‌.های دیداری شنیداری، هر ساله دسترسی محدود با مجموعه ای از نشست‌.ها و کارگاه‌.هایی همراه خواهد بود.دسترسی محدود هفت، در روز جمعه بیست و پنجم فروردین با اجراهای متنوع صدا و تصویر، در عمارت روبرو به کار خود پایان می دهد.

مکان های برگزاری
پروژه‌‌های نیومدیا، گالری آران (خردمند)، پروژه‌‌های آران (نوفل لوشاتو) و عمارت روبرو

برنامه موازی
جمعه هجدهم فروردین - ساعت پنج و شش
بنیاد پژمان - ساختمان کندوان

کیوریتورها
رامبد والا (شیکاگو)، پویان عباسیان (پاریس)، مگدالنا زولکوفسکا (کراکف)، پوریا جهانشاد (تهران)، امیرعلی قاسمی( تهران)، لئونی روسلر (لاهه)، دافنه ناروائز (برلین)، سهراب کاشانی (تهران)

تاریخ
هجدهم تا بیست و سوم فروردین نود و شش
ساعت‌های کاری
گالری آران
افتتاحیه : ساعت چهار تا هشت وروزهای عادی: ساعت سه تا هفت عصر
پروژه‌.های آران: یک تا هفت عصر
پروژه‌.های نیومدیا: چهار تا هفت عصر

عمارت روبرو
افتتاحیه 4 تا 9 شب
روزهای عادی ساعت 2 – 9 شب

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.