SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 17240              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 20 تیر 96 Tue 11 July 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 22 تیر 96 Thu 13 July 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، مالزی، کوالالامپور، مرکز همایش های کوالالامپور
Asia, Malaysia, Kuala Lumpur
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سفربان سیر ایرانیان
اطلاعات تماس : ۰۲۱۸۸۹۹۴۰۵۸
منبع ذکر رویداد : سایت رسمی نمایشگاه( http://www.safarbanseir.com/ )

توضیحات :
نمایشگاه نفت و گاز آسیا (OGA) به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه صنعت نفت و گاز در آسیا است که هر دوسال یکبار در کشور مالزی برگزار میگردد. این نمایشگاه فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت در بازه ی سه روزه ی این نمایشگاه نظرات و اطلاعات خود را با دیگر شرکت ها به اشتراک بگذارند و از فرصت های جدید آگاهی یابند. این نمایشگاه از به روزترین فناوری ها، تجهیزات و ماشین آلات در حوزه های نفت، گاز و مهندسی پتروشیمی پرده برداری مینماید. حضور بیش از 1700 شرکت از 50 ایالت جهان سبب شده تا این نمایشگاه معتبرترین نمایشگاه نفت و گاز در آسیا شود. این نمایشگاه میزبانی 12 غرفه از کشور های پیشرو در صنعت نفت و گاز را بر عهده دارد. از جمله این کشورها میتوان استرالیا، اتریش، بلژیک، چین، فرانسه و ایالت متحده ی آمریکا را نام برد. این نمایشگاه برای دستیابی به بالاترین جایگاه جهانی، جدیدترین فناوری ها را در زمینه ی اکتشاف، تولید و انتقال را به علاقمندان ارائه مینماید. با برگزاری کنفرانس های فناوری زیرآب در شانزدهمین دوره از این نمایشگاه، OGA همواره در حال جذب شرکت کنندگان توسط افزودن کنفرانس آسیایی SUBSEA به برنامه اش میباشد. سیستم ها و تجهیزاتی که در سال در این نمایشگاه به عرضه در می آید از به روزترین نقشه های پتروشیمی اقیانوس آرام، سواحل مالزی و دیگر نقاط جهان بهره میجویند.
این نمایشگاه زمینه ی مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده تا بتوانند از بهترین راه حل هایی را که صنعت نفت معرفی میکند بهره جویند. بازدیدکنندگان از کشورهای مختلفی در این نمایشگاه حضور میابند. این نمایشگاه مهندسان نفت، برق، عمران و مدیران پالایشگاه ها و متخصصین ژئوفیزیک را مجذوب خود میسازد.
محصولاتی را که شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه میدهند عبارتست از فناوری های حفاری، بازیافت نفت، فناوری ها و خدمات ژئوفیزیک، تولید تجهیزات نفت و گاز، پمپ، تانکر و . . .

آژانس مسافرتی سفربان سیر
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.