SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 17577              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 25 شهریور 96 Sat 16 September 17
تاریخ پایان : شنبه 25 شهریور 96 Sat 16 September 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان البرز، کرج،
Asia, Middle East, Iran, Alborz Province, Karaj
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دانشگاه صنایع و معادن ایران، موسسه آموزش عالی علامه خویی و موسسه آموزش عالی
اطلاعات تماس : info@modiranconf.com 09190686702
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه کنفرانس( www.modiranconf.com )

نمایه شده در پایگاه استنادی جهان علوم اسلام (آی.اس.سی)
The first national conference on modern management studies in Iran

معرفی همایش
«اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران» توسط «دانشگاه صنایع و معادن ایران، موسسه آموزش عالی علامه خویی و موسسه آموزش عالی معراج» در تاریخ 25 شهریور 1396 برگزار خواهد شد. هدف این کنفرانس، ایجاد یک نشست علمی کارا و نیز محیطی جهت تبادل تجارب علمی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و محققان در حوزه های مدیریت، حسابداری، اقتصاد، کارآفرینی و کسب و کار می باشد. از سوی دیگر، بر اساس آیین نامه های ارتقا و ارزشیابی علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی، امتیاز شرکت در همایش ها تنها به مقالاتی تعلق می گیرد که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی) نمایه شده باشند. لذا با افتخار، به اطلاع می رساند این کنفرانس، با کد اختصاصی 31201-96170 در این پایگاه ثبت شده و تمامی مقالات پذیرفته شده کنفرانس، بطور رایگان در آن نمایه خواهند شد.

امتیازات کنفرانس: امکان ثبت نام بصورت حضوری و غیرحضوری - اعلام نتایج داوری مقالات حداکثر پنج روز پس از ارسال - نمایه سازی و انتشار مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و پایگاه سیویلیکا - اختصاص کد ملی CIVILICA Object Identifier به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس - دریافت گواهینامه از یک کنفرانس تخصصی - امکان دریافت گواهینامه، پیش از برگزاری کنفرانس، درصورت پذیرش و پرداخت هزینه های مربوطه - صدور گواهینامه پذیرش مقالات به تعداد نویسندگان هر مقاله - ارسال پستی مدارک شرکت کنندگان بصورت رایگان - درج کامل مقالات پذیرش شده کنفرانس در لوح فشرده مجموعه مقالات - سخنرانی های کلیدی اساتید برجسته

محورهای کنفرانس: مدیریت - حسابداری - اقتصاد - کارآفرینی - کسب و کار

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 10 شهریور 1396
اعلام نتایج داوری: 5 روز پس از ارسال مقاله

http://conf.isc.gov.ir/mmsi96

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.