کارگاه فروش و مذاکره به روش جهانی DISK
محورهای کارگاه :
۱- انجام و ارزیابی تست دیسک ۳۰ صفحه ای برای فراگیران
۲- بررسی ۴ سبک اصلی و ۱۵ سبک فرعی رفتاری در فرآیند فروش و مذاکره
۳- بررسی نقاط قوت و لایه های قابل نفوذ افراد
۴- روش شناخت مدل رفتاری مخاطب ( زبان بدن و تن صدا و دیکشنری لغات )
۵- بررسی رویکردهای حمله ، دفاع ، فرار ، فرافکنی ، اغراق ، قضاوت ، احساسی برخورد کردن و حل مسئله در افراد
۶- نگاه تیپ های مختلف رفتاری به زمان ( مدیریت زمان ) در مذاکره
۷- روش اغناء کردن تیپ های رفتاری در کمترین زمان
۸- واژگان طلایی و اثر گذاری آن بر مخاطب
۹- متقاعد کردن و نفوذ کلام
۱۰- ارزیابی ریسک فردی و اثر آن در فرآیند تصمیم گیری در مذاکره
۱۱- آسیب شناسی تیم های فروش و مذاکره
۱۲- رهبری مناسب در تیم مذاکره یا فروش