SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 19219              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 14 مهر 96 Fri 06 October 17
تاریخ پایان : جمعه 14 مهر 96 Fri 06 October 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکای شمالی، کانادا، تورنتو Torento
Americas, North America, Canada
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت موسیقی ما( http://www.musicema.com/ )

تور بین‌المللی کنسرت‌های محمد علیزاده و گروه ارکسترش در روز ۶ اکتبر 2017 در شهر تورنتو Torento، در روز ۸ اکتبر 2017 در شهر ونکوور Vancouver، در روز ۱۳ اکتبر 2017 در شهر مونترال Montreal و همچنین در روز ۱۴ اکتبر 2017 در شهر کالگری Calgary در کشور کانادا برگزار خواهد شد.

این خواننده موسیقی پاپ ایران در تور بین‌المللی کنسرت‌ شهرهای مختلف کشور کانادا؛ ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های "دلت با منه"، "سوپرایز" و "گفتم نرو" از جمله؛ "برگرد"، "برادر"، "احساس"، "گاهی بخند"، "کجا میری"، "عشقم این روزا"، "بی‌معرفت"، "فکرش هم نکن"، "بیمارم"، "بی‌حوصله"، "تصمیم"، "همینه که هست"، "چهل درجه" و "جز تو" را برای هموطنان خارج از کشور و همچنین علاقمندان به موسیقی اجرا خواهد کرد.

نوازندگان گروه کنسرت محمد علیزاده عبارتند از؛ امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز، داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت و همچنین کیانوش علی‌محمدی ـ همخوان و وکال.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.