SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 19710              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 20 مرداد 96 Fri 11 August 17
تاریخ پایان : جمعه 20 مرداد 96 Fri 11 August 17
ساعت شروع : 14:00
ساعت پایان : 20:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران،
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : ایران آیلتس
اطلاعات تماس : http://iranielts.org/ 09121876200
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( http://eventcenter.ir/WRROKSHOPIELTS )

توضیحات:

اگر زمان و بودجه محدودی برای یادگیری آیلتس دارید، پیشنهاد ما شرکت در کارگاه های آموزشی و رویدادها است. زیرا این کارگاه ها با هدف راحتی زبان آموزان ایجاد شده و شما میتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه در کلاس های سطح بالا شرکت کنید و در زمان اندکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. کارگاه های آموزشی و رویدادها ایران آیلتس را در تلگرام دنبال کنید.

کارگاه پیش رو در تاریخ 20 مرداد برگزار میشود و طی 6 ساعت تمام نکاتی که باید درباره Listening , Speaking , Reading , Writing در آیلتس بدانید را یاد خواهید گرفت. همچنین برای اینکه شاغلین نیز بتوانند از این کارگاه استفاده کنند، زمان این ورک شاپ را جمعه قرار داده ایم.

توجه : در نظر داشته باشید به دلیل محدودیت ظرفیت ، تنها 20 نفر در این کارگاه امکان حضور خواهند داشت. ازین رو اگر میخواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و میخواهید چکیده ای از نکات طلایی آزمون ها را بدانید، بهترین راه حل شرکت در ورک شاپ آمادگی آیلتس است. حتما در این کارگاه ثبت نام کنید و آن را به دوستانتان نیز توصیه نمایید.

مواردی که قبل از ثبت نام باید بدانید :

شما هم میتوانید از طریق سامانه EVENT CENTER در این رویداد ثبت نام نمایید و به صورت آنلاین و در عرض چند ثانیه پرداخت خود را انجام دهید.
یا میتوانید از طریق سایت ایران آیلتس به نشانی اینترنتی http://iranielts.org رویدادهای آینده را مشاهده و یا جهت ثبت نام به صورت آفلاین اقدام کنید. وارد صفحه رویدادها و کارگاه ها در سایت ایران آیلتس شده و آنجا فرم مربوطه را پر کرده و براساس اطلاعات بانکی موجود پرداخت خود را انجام دهید تا ثبت نام شما انجام شود.
چند روز قبل از برگزاری، با شما تماس گرفته و زمان کارگاه را یادآوری خواهیم کرد.
شما میتوانید با مراجعه به سایت، پروفایل مدرسان کارگاه یعنی دکتر اشراق و امیرحسین شهبازلو را نیز مشاهده کنید.

خلاصه ای درباره مدرسان کارگاه :

»» امیر اشراق دکترای مدیریت از استرالیا و دارای 10 سال سابقه در تدریس GRE - GMAT - IELTS . مدرس دوره آیلتس در موسسه TAFE استرالیا بوده و دارای مدرک (CPE (Certificate of Proficiency in English از دانشگاه کمبریج هستند. در کارنامه خود کسب نمره 9 آکادمیک در آزمون آیلتس در سال 2016 را نیز دارند.

»» امیرحسین شهبازلو مدرس دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی ، مترجم کتبی و شفاهی از فارسی به انگلیسی و بالعکس بوده و همچنین نویسنده مقاله های فرهنگنامه ای (دایره المعارفی) نیز می باشم. توفیق شاگردان در کسب نمرات ممتاز و 30 امتیاز کامل در بخش TOEFL iBT speaking .
یکی از معدود مدرسان دوره های آمادگی آیلتس که در رپرتوار خود تمامی دوره های شناخته و کمتر شناخته آیلتس را دارا هستند، از نخستین ویراست Passport to IELTS تا جدیدترین کتاب ویرایش های IELTS Trainer / Achieve IELTS / IELTS Master Class / Complete IELTS / Ready for IELTS / FOcus on IELTS و غیره.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.