SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 19787              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 03 آبان 96 Wed 25 October 17
تاریخ پایان : جمعه 05 آبان 96 Fri 27 October 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سالن غرضی بیمارستان میلاد
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران
اطلاعات تماس : 44412437 (10 خط) 66494649 info@wtrc.ir
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنگره( http://wtrc.ir/ )

درباره کنگره

ترمیم زخم و آسیب های بافتی یکی از مشکلات جدی در حوزه های سلامت و درمان محسوب می شود. تأخیر در ترمیم یک زخم یا آسیب بافتی هزینه های زیادی در بخش های اقتصادی و اجتماعی دربر دارد و بار سنگینی را بر یکایک افراد جامعه تحمیل می کند. بار سنگینی که نه تنها زندگی افراد مبتلا را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه عوارض آن، خانواده، اجتماع و سازمان های مسئول در زمینۀ ارائۀ خدمات بهداشتی و درمانی را نیز متأثر می سازد.
با توجه به دگرگونی شیوۀ زندگی افراد جامعه، افزایش کمّی جمعیت و تغییر الگوی بیماری ها، فراوانی مشکلات مرتبط با بروز زخم های مزمن، روندی رو به تزاید را نشان می دهد. بر این اساس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران به عنوان یک نهاد پیشرو در زمینۀ طرح و تدوین راهکارهای ارتقاء سلامت جامعه اقدام به برگزاری کنگرۀ زخم و ترمیم بافت نموده است که هرساله باهدف ایجاد فرصتی مناسب برای هم اندیشی فعالان حیطۀ درمان زخم و ترمیم بافت وارائه جددترین دستآوردها در این زمینه باکوشش مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. کنگره پیش رو چهارمین کنگره در سطح ملی و دومین کنگره در سطح بین¬المللی است و از تاریخ سوم تا پنجم آبان¬ماه 1396 به مدت سه¬روز در سالن دکتر غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار خواهد شد.
گروه های هدف این کنگره متخصصین علوم بالینی و علوم پایه، دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم پایه هستند که در زمینۀ درمان آسیب های بافتی فعالیت دارند. همچنین درکنار سخنرانی¬های محققین و دانش¬پژوهان، بخش های علمی و تجاری متنوعی مانند برپایی نمایشگاه مقالات ارائه شده به صورت پوستر، برگزاری کارگاه¬های تخصصی مرتبط، برپایی غرفه های انتشارات، سازمان های خدماتی، تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی و ... ازجمله برنامه های جانبی کنگره می باشد.
امیدواریم مشارکت شما فرهیختگان ارجمند بر غنای کنگره بیفزاید.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.