سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات
استاد سخنران : آقای دکتر فریبرز پرتوی
دکترای مدیریت عملیات از آمریکا
استاد صاحب کرسی مدیریت در دانشگاه Drexel ایالت پنسیلوانیا
ارایه مقاله و سخنرانی های متعدد در کنفرانس ها و مجامع علمی بین المللی
مشاور شرکت هایی همچون بویینگ، تودی من، دوپونت در آمریکاو شرکت ایران خودرو، بانک ملت و ... در ایران
آنچه در این سمینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت :
بررسی انتظارات مشتری و عواملی که این انتظارات را بوجود می آورد
ایجاد رابطه مستمر با مشتری
اندازه گیری ارزش زمانی مشتری
مشخص کردن استانداردهای کمی و کیفی و نظام دادن به واحدهای خدماتی
محیط فیزیکی واحد خدماتی و اثرات آن بر مشتری
نقش کارمندان در بازاریابی خدمات
چگونگی به تعادل رساندن عرضه و تقاضا
تعیین پرسنل موردنیاز از طریق تئوری خط انتظار
یکپارچگی تبلیغات
قیمت گذاری خدمات
محل برگزاری :
مجموعه بزرگ شهروند : خیابان جی – جنب اتوبان شهید آقابابایی
ثبت نام :
1) کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir ) انجام خواهد شد.
2) و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کد MS263 به شماره 50002136283929
شهریه : 160.000 تومان
شامل حضور در سمینار و استفاده از محتوای آموزشی – دریافت بسته آموزشی – دو نوبت پذیرایی میان وعده – صرف شام در مجموعه بزرگ شهروند – دریافت گواهی نامه از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور
لازم به ذکر است مجموعه بزرگ شهروند، دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.
شرایط استفاده از تخفیف:
20 نفر اول : 130.000 تومان
دانشپذیران مرکز آموزش بازرگانی: 145.000 تومان
دانشجویان : 140.000 تومان
واحدهای صنفی : 140.000 تومان
برای دریافت کوپن تخفیف ، با شماره تلفن 36283929 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید.