SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 20422              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 25 مرداد 96 Wed 16 August 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 26 مرداد 96 Thu 17 August 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان اصفهان، اصفهان،
Asia, Middle East, Iran, Isfahan Province, Isfahan
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
برگزارکننده : با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان
اطلاعات تماس : 03132274236
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه سمینار( https://eventcenter.ir/leanen )

درباره دوره کارآفرینی ناب

- کارآفرینی ناب یک دوره عملی ، کاربردی و بروز ،برگرفته از جدید ترین آموزه های سیلیکون ولی و بومی شده متناسب با شرایط کسب و کار ایران است که در طی 8 ساعت ، و در قالبی کاربردی و گام به گام مهارت های مورد نیاز کارآفرینی را به شیوه ای نوین ، در اختیار فراگیر قرار می دهد.

- یکی از ویژگی های منحصربفرد این دوره ارایه یک چارچوب (Framework) بومی جهت افزایش ضریب موفقیت فرآیند کارآفرینی ( تشخیص فرصت و بهره برداری از فرصت ها) مبتنی بر آموزه های استارتاپ ناب می باشد. فراگیران پس از طی کردن این دوره ، با یک جعبه ابزار کاربردی و آزموده شده در عمل آشنا شده و می توانند از چارچوب ارایه شده در راستای راه اندازی استارتاپ خود بهره مند شوند. محتوای آموزشی این دوره بر اساس بروز ترین متد ها ، تکنیک ها و روشهای آزموده شده در اکوسیستم های پیشرفته استارتاپی دنیا و البته بومی شده متناسب با شرایط محیط کسب و کار ایران تدوین شده است.
ویژگی های این دوره آموزشی
این دوره به شما آموزش خواهد داد که چطور بدون نیاز به پیوستن به یک شتابدهنده، استارتاپ خود را راه اندازی کنید یا گسترش دهید.
- کاربردی بودن :آموزه های مختلفی در زمینه استارتاپ ها وجود داره ، ولی خیلی از اونها در ایران کاربردی نیستن در این دوره تاکید بر کاربردی بودن آموزه هاست.
- وجود یک مسیر و نقشه :در این آموزش یک مسیر بومی و گام به گام برای طی کردن صحیح فرآیند کارآفرینی با رویکرد استارتاپی ارایه شده است.این مسیر ، ریسک مسیر کارآفرینی را به حداقل رسانده و مانع هدر رفتن منابع مالی و زمانی می گردد.
- آزموده شده در عمل :همه آموزه ها را من و تیم همراهم در عمل بارها و بارها تجربه کرده ایم و در کنار شما خواهیم بود.
- به روز بودن متد ها :بعد از گذراندن دوره های بین المللی ، متوجه شدم که متدهای بروز تری هم برای تسهیل کردن فرآیند استارتاپی وجود دارد ، بخش مهمی از این متد ها را در این دوره آموزش خواهید دید.
- مثال های ایرانی : جهت اثربخشی آموزش در کنار مثال های خارجی ، نمونه هایی از استارتاپ های داخلی در قالب مطالعه موردی ارایه شده اند.
- جامع بودن :مهمترین نکات و ترفند های لازم که شما درزمینه راه اندازی و حداقل کردن ریسک طی کردن مسیر استارتاپی نیاز دارید در این دوره آموزشی ارایه شده است.
-مهارت محوری :در کنار دانش ارایه شده ، تمرین هایی ارایه گردیده که شما بواسطه انجام آنها مهارت های اولیه را آموزش خواهید دید.

درباره مدرس دوره:
مهدی علیپور سخاوی ( دکتر استارتاپ )
کارشناس ارشد کارآفرینی ،گرایش فناوری از دانشگاه تهران است ، مهدی یکی از مربیان ارشد کارآفرینی است و تجربه آموزش دوره های مختلف کارآفرینی با متد آموزشی گام به گام و متد بین المللی SYIB را دارد.او برخلاف خیلی از اساتید کارآفرینی معتقد است که یک استاد و مربی کارآفرینی باید خودش حتما تجربه کارآفرینی داشته باشد ! وی مدت 10 سال است که در حوزه کارآفرینی ( آموزش ، ترویج و راه اندازی کسب و کار ) فعال است. مهدی ، اولین تجربه کارآفرینی خودش را با تاسیس مجموعه غذای سفید ( اولین Health Food ایران ) آغاز کرد.او تجربه راه اندازی دو استارتاپ را داشته است. اولین کسب و کار نوپای وی (استارتاپ) فراکتاب ( آوابوک ) ، که یک کسب و کار دانش بنیان در حوزه نشر دیجیتال می باشد .
* موسس وبسایت دکتراستارتاپ ( یکی از سه منبع معتبر آموزش مفاهیم استارتاپی در ایران )
* مربی ارشد متد استارتاپ ناب (Lean Startup) از موسسه Lean Stack (آستین تگزاس، آمریکا)
* دارنده مدرک مدیریت محصول نوآورانه از مدرسه طراحی محصولات نوآورانه Product School آمریکا
* کارشناس ارشد کارآفرینی گرایش فناوری دانشگاه تهران
* مربی ارشد کارآفرینی دوره SYIB ( سازمان جهانی کار ILO (و دوره گام به گام ( جهاد دانشگاهی )
* موسس و هم بنیانگذار استارتاپ آوابوک و میلوژی ( مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد)


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.