دومین کارگاه توسعه و راه اندازی کسب و کار بر مبنای شبکه های اجتماعی 96
سخنران:
دکتر مهرداد انوری
سرفصل موضوعات:
کارگاه توسعه کسب و کار در شبکه های اجتماعی مجدد برگزار می گردد.
• چگونه از قدرت شبکه های اجتماعی در کسب و کار خود استفاده می کنیم؟
• چگونه در شبکه های اجتماعی برند سازی کنیم؟
• چگونه کالاهای خود را به فروش برسانیم و کسب و کارهای موفق چگونه عمل می کنند ؟
• چگونه در شبکه های اجتماعی بروز باشیم و فالوور جذب کنیم ؟
• کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار ما می باشد؟
• استراتژی های کسب و کارها در شبکه های اجتماعی چیست؟
موضوعات کارگاه
چگونه از قدرت شبکه های اجتماعی در کسب و کار خود استفاده می کنیم؟
چگونه در شبکه های اجتماعی برند سازی کنیم؟
چگونه کالاهای خود را به فروش برسانیم و کسب و کارهای موفق چگونه عمل می کنند ؟
چگونه در شبکه های اجتماعی بروز باشیم و فالوور جذب کنیم ؟
کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار ما می باشد؟
استراتژی های کسب و کارها در شبکه های اجتماعی چیست؟
این دوره کاملا عملی و کاربردی است این کارگاه به عنوان یک میانبر واقعی که وقت ، انرژی و پول شما را بهینه می کند برگزار خواهد شد. در این کارگاه ۱۰ بخش اساسی است که شرکت کنندگان در پایان آن به توانمندی های ضروری برای توسعه کسب و کار در شبکه های اجتماعی دست خواهند یافت ، مانند :
نقش و جایگاه شبکه های اجتماعی در کسب و کارهای امروزی
شناخت و ضرورت استفاده هرکدام از شبکه های اجتماعی در کسب وکار
تحلیل رفتار مصرف کننده در برخورد و استفاده از هرکدام ازنرم افزارهای شبکه های اجتماعی
کسب و کار درفضای مجازی
توسعه کسب وکار در شبکه های اجتماعی
استراتژی های کسب و کار در فضای مجازی
استراتژی های بازاریابی درشبکه های مجازی برای توسعه کسب وکار
چه محتوایی مناسب کدام شبکه اجتماعی است(تولید محتوای مناسب)
توسعه برندینگ درفضای مجازی
مورد کاوی بین المللی و ایرانی
همراه با تمرین و پرسش و پاسخ