SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 21328              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 28 آبان 96 Sun 19 November 17
تاریخ پایان : یکشنبه 28 آبان 96 Sun 19 November 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : ارتباط ارغوان ایرانیان
اطلاعات تماس : 02144904272 نمابر: info@finmgt.ir 02144904272
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( www.finmgt.ir )

محورهای کنفرانس

۱- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری ، مدیریت عملکرد، روش‌های حل مساله، شش سیگما

۲- رهبری و رفتار سازمانی

رهبری، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاری رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبری سازمانی در شرایط بحرانی، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی، ارتباطات سازمانی، مدیریت تعارض، مدیریت استرس، کار تیمی، مذاکره

۳- تولید، فرآیند و عملیات

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

۴-مدیریت راهبردی
برنامه ریزی راهبردی، مدیریت راهبردی ، تحلیل رقابتی ادغام وخرید، پیمان های راهبردی ، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح شرکت ها ، پیاده سازی استراتژی و موانع موفقیت آن

۵- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

۶- مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاری مولفه های مختلف استراتژی با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

۷- مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربی گری

۸- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

استراتژی تکنولوژی، مدیریت نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی

۹- مدیریت بازار

استراتژی بازار، تحقیقات بازار، بازاریابی بین‌المللی، بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانال­های بازاریابی، مدیریت برند

۱۰- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت

شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، مبانی فلسفی سازمان و نظریه های سازمانی، مبانی فلسفی نظریه های مدیریت، نقد و مقایسه مکاتب فلسفی سازمان و مدیریت و مطالعات تطبیقی

۱۱- حاکمیت سازمانی و مسوولیت اجتماعی

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پایدار نظام های مدیریتی

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.