SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 21929              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 28 مهر 96 Fri 20 October 17
تاریخ پایان : جمعه 19 آبان 96 Fri 10 November 17
ساعت شروع : 10:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، موسسه مشاوران روشنگر فردای ایرانیان
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : موسسه مشاوران روشنگر فردای ایرانیان
اطلاعات تماس :
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه سمینار( )

کارگاه بازاریابی محتوا از تاریخ 28 مهر ماه در 4 جلسه 4 ساعته (در روزهای جمعه) برگزار می گردد.

سخنران:
دکتر حمیدرضا اسماعیل خو

سرفصل موضوعات:
برای بسیاری از کاربران، اینترنت گنجینه‌ای برای یافتن پاسخ سوالات در زمینه‌های مختلف است، از این روست که بیل گیتس مدیر عامل شرکت مایکروسافت جمله‌ی معروف Content is king را درباره‌ی اهمیت محتوا در فضای مجازی عنوان نموده است.
امروزه با کاهش اثربخشی تبلیغات به دلیل افزایش سطح دانش و آگاهی عموم مردم، مخاطبین و بازار هدف به سادگی فریب تبلیغات فراوان یک محصول را نمی‌خورند و در راستای رفع نیاز خود بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند و با دقت مزایا و معایب یک محصول یا خدمت را بررسی کرده و با آگاهی اقدام به خرید آن می‌کنند. به دلایل ذکر شده شناخت کاربران و بازار هدف و تولید محتوای مورد نیاز برای پاسخگویی به خواست‌ها و نیازهای آن‌ها در چهارچوب بازاریابی محتوا اهمیت مضاعف پیدا کرده است. امروزه موتورهای جست و جو و بالاخص گوگل بیشتر از هر چیزی به تولید محتوای ناب توجه دارتد و لذا تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد به اولویت اول مدیران کسب و کار مبدل شده است. بازاریابی محتوا با ایجاد انگیزه در مخاطبین می‌تواند آن‌ها را جذب و به مشتریان سودآور یک مجموعه اقتصادی مبدل کند. به یاد داشته باشید که در قرن ۲۱ بازاریابی محتوا شاه‌کلید فعالیت‌های فروش و بازاریابی است، برای متخصص شدن در این زمینه فرصت یادگیری را غنیمت بشمارید.

مناسب برای:
مدیران فروش و بازاریابی شرکت‌ها
کارآفرینان و صاحبان استارت‌آپ‌ها
مدیران بازاریابی دیجیتال
مدیران وب سایت
کارشناسان تولید محتوا (سایت و شبکه‌های اجتماعی)
دانشجویان و علاقه مندان به حوزه‌های تجارت الکترونیکی و بازاریابی دیجیتال

سرفصل های دوره:
• طرح‌ریزی استراتژیک بازاریابی محتوایی
• استراتژی محتوایی در قیف تجارت الکترونیک
• مدل کسب و کار بازاریابی محتوایی
• هدف‌گذاری در بازاریابی محتوایی
• بررسی کلمات کلیدی برای تولید محتوا
• کلمات کلیدی بعد از الگوریتم مرغ مگس‌خوار
• استفاده از کلمات کلیدی دم‌دراز
• روش‌های تولید محتوا و تخصیص محتوا
• ابزارهای تولید محتوا
• بهینه‌سازی محتوا

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.