SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 22741              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 03 آذر 96 Fri 24 November 17
تاریخ پایان : جمعه 03 آذر 96 Fri 24 November 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان گیلان، رشت، مرکز همایش های مخابرات گیلان
Asia, Middle East, Iran, Gilan Province, Rasht
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : مدیران نواندیش
اطلاعات تماس : wcm@modirno.ir 013-34934
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه همایش( http://modirno.ir )

همه می دانیم که سازمان ها بدون فروش و بازاریابی اثربخش بقا نداشته، رو به افول رفته و در نهایت ورشکستگی را تجربه خواهند کرد. ۷۰ درصد از سازمان های سودآور در آمریکا، سرانه آموزش فروش بیش از ۱۰۰ ساعت در سال را تجربه کرده و مدیران و کارکنان فروش این سازمان ها دوره های فشرده و متعدد فروش و بازاریابی را به صورت منظم می گذرانند که تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش، تعداد مشتریان و سهم بازار دارند.

با توجه به ماموریت ما در "ارتقا سطح کسب و کارهای مدیران کشور"، برای ششمین بار متوالی با همایشی بزرگ و متفاوت از قبل، با حضور و سخنرانی استاد پیتر سیلوستر و استاد علی معبودی به مدت یک روز در مرکز همایش های مخابرات رشت میزبان ۵۰۰ نفر از مدیران و فعالین کسب و کار از اقصی نقاط ایران عزیزمان خواهیم بود.

این همایش بین المللی با نگاهی نو به مقوله بازاریابی و فروش از منظر علم روز دنیا و روش های کاربردی و بومی ویژه شرایط بازار ایران به شرکت کنندگان در پیاده سازی استراتژی های جدید در حوزه فروش و توسعه کسب و کار کمک می نماید.

همایش های برگزار شده توسط مدیران نواندیش در طول ۴ سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ نفر از مدیران را آموزش و توسعه داده و در این همایش نیز به عنوان مهم ترین رویداد بین المللی مدیریتی در شمال کشور میزبان شما هستیم. انتقال تجربه و دانش اساتید این همایش فرصت قابل ملاحظه ای را برای مدیران فراهم خواهد نمود تا بتوانند با استفاده از ابزارها، روش ها و تکنیک های یادگرفته شده به ارتقا و پیشرفت خود و سازمانشان بیش از پیش کمک کنند

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.