SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 24236              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 25 دی 96 Mon 15 January 18
تاریخ پایان : دوشنبه 25 دی 96 Mon 15 January 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : انجمن مدیریت جهادی
اطلاعات تماس : 66059433 - 66059737 - 66059504 - jmconf.ir@gmail.com 021
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه همایش( http://www.jmconf.ir/ )

زمان برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی ؛ تهران - در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما - در تاریخ 25 دی ماه 96 میباشد .

بزرگترین گردهمایی مدیران و مسئولان کشوری و لشکری

پیرو دستورات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص بکارگیری مدیریت جهادی به عنوان یک راهبرد برای پیشرفت کشور در تمام عرصه های ملی و بین المللی، انجمن مدیریت جهادی کشور چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی را با شعار مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور، در روز دوشنبه مورخ 25 دی ماه 1396 و در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می نماید.

جناب آقای دکترکاوه پزشک دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در خصوص تشکیل انجمن مدیریت جهادی کشور، اهداف و همچنین برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی فرمودند: انجمن مدیریت جهادی کشور، به عنوان تشکلی ملی و مردم نهاد، با اهدافی همچون کمک به پیاده سازی منویات معظم له در شاخص های مدیریت جهادی به عنوان یک راهبرد برای پیشرفت کشور، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و همگرایی و هم افزایی سازمان های دولتی و خصوصی در جهت تحقق منافع ملی، افتخار میزبانی مدیران و مسئولان ارشد کشور در بخش های دولتی و خصوصی را در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، با شعار مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور، در روز دوشنبه مورخ 25 دی ماه 1396 و در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما را دارد.

ایشان در ادامه با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم همکاری و هماهنگی کلیه سازمان ها، شرکت ها و دستگاه های مرتبط و به منظور ایجاد تعامل بیشتر سازمان ها و ارگان ها با انجمن مدیریت جهادی کشور، از کلیه مدیران و مسئولان علاقمند نسبت به حضور در این گردهمایی بزرگ مدیریتی در سطح کشور دعوت به عمل آوردند.

پزشک در پایان گفت: امیدواریم تا با عنایات الهی و تلاش مجاهدانه همه مدیران و مسئولان عزیز بتوانیم در تحقق اهداف این انجمن، موجبات رضایت حضرت باری تعالی را فراهم سازیم. ان شاء الله

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.