SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 24321              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 09 اسفند 96 Wed 28 February 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 10 اسفند 96 Thu 01 March 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، سالن همایش های بین الملل مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
اطلاعات تماس : lingconf@ricest.ac.ir 07136468450
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( http://conf.isc.gov.ir/rcl96 )

 زمان برگزاری نخستین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در زبان شناسی رایانشی (با محوریت خط و زبان فارسی)؛ شیراز - در محل سالن همایش های بین الملل مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز - در تاریخ 9 و 10 اسفند ماه 96 میباشد .

با توجه به گسترش روز افزون رایانه و علوم رایانه ای بررسی و پردازش و جایگاه بی نظیر آن در گسترش علوم، لازم است زبان فارسی نیز در این زمینه همگام با دیگر زبان های زنده ی دنیا نقش و جایگاه خود را حفظ و تقویت نماید. بدین منظور گروه زبان شناسی رایانشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری بر مبنای رسالتی که در زمینه ی علمی سازی زبان فارسی بر عهده دارد، در نظر دارد نخستین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در زبان شناسی رایانشی (با محوریت خط و زبان فارسی) را با هدف آشنایی پژوهشگران، استادان و دانشجویان با جدیدترین پژوهش های صورت گرفته در زمینه ی، زبان شناسی رایانشی به ویژه در ارتباط با خط و زبان فارسی برگزار نماید. این کنفرانس می تواند فرصتی ارزشمند برای ایجاد تعاملات علمی و هم افزایی تجربیات متخصصان این رشته با یک دیگر را فراهم سازد. بدین وسیله از کلیه ی پژوهشگران ارجمند دعوت می شود تا آخرین یافته های علمی خود را در قالب مقاله برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.