SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 24985              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 06 بهمن 96 Fri 26 January 18
تاریخ پایان : جمعه 06 بهمن 96 Fri 26 January 18
ساعت شروع : 10:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( http://www.iranconcert.com/ )

زمان برگزاری سمینار دکتر محمد سیدا ؛تهران - در محل دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالین طوسی تهران - در تاریخ 6 بهمن ماه 96 میباشد .

سمینار « حافظه شگفت انگیز »

ذهن انسان همانند چتری است که وقتی باز می شود خوب عمل می کند.
محمد سیدا ( مرد حافظه ایران ) پس از 24 سال سابقه در آموزش تکنیک های مطالعه و تقویت حافظه، می تواند شما را در این مسیر همراهی کند. سمینار حافظه شگفت انگیز در بر گیرنده 21 تکنیک تئوری و عملی است که سرفصل های آن ذکر می شود.
با توجه به محدود بودن ظرفیت و تکمیل ظرفیت زودتر از موعد سمینارهای قبلی، زودتر اقدام به ثبت نام نمایید.
این سمینار به شما کمک می کند تا با ذهنی سازمان یافته در شغل و تحصیل خود جزء 20% افراد سطح بالای جامعه که 80% تأثیرگذاری دارند و ثروت و موفقیت ها را جذب می کند باشید.

مباحثی که شما در این سمینار یاد می گیرید:

افزایش دقت و تمرکز فکر
فعالسازی و هماهنگی دو نیم کره مغز
تکنیکهای نوین تند خوانی و یادگیری دروس
فنون کاربردی تقویت حافظه به ساده ترین روش

+ انجام تست سرعت مغز و مقایسه با مردان حافظه

آلزایمر:

البته با توجه به پایین آمدن سن آلزایمر در جهان و به خصوص در ایران ( شروع از 20 سالگی ) قسمتی از سمینار به موضوع روش های جلوگیری از ابتلا به آلزایمر اختصاص داده شده است.

روند برگزاری سمینار
در ابتدای برنامه از شما تست سرعت مغز گرفته می شود تا بتوانید سرعت مغز خود را با مردان حافظه جهان مقایسه بفرمایید، سپس تکنیک هایی تدریس می شود که در ادامه بیشتر صحبت می کنیم، شما طی 3روز بعد از سمینار این تکنیک ها را برای خود تمرین بفرمایید و در انتهای روز سوم دوباره تست سرعت مغز را از خود بگیرید. با این روش بسیار ساده شما متوجه می شوید که چقدر تغییر کرده اید و سرعت مغزتان افزایش پیدا کرده است. بعد از تست سرعت مغز تمرین هایی در رابطه با هماهنگی و فعال سازی دو نیم کره مغز تدریس می شود و تمام شرکت کنندگان هم تمرین می کنند و در ادامه تکنیک های تندخوانی و تقویت حافظه تدریس می شود که با به کار گیری آنها به سادگی می توانید ظرفیت حافظه خود را ارتقاء دهید و سرعت مطالعه خود را بالا ببرید و تمرین هایی در این زمینه انجام می شود.
بعد از استراحتی کوتاه، در رابطه با چهره شناسی، ارتباط موثر و زبان بدن صحبت، تمرینات عملی تقویت حافظه انجام می شود و نوبت به هیجان انگیز ترین قسمت برنامه می رسد که دکتر سیدا خود را مورد محک قرار می دهد و ...

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.