دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای : فرصت ها و چالش ها
.: محورهای کنفرانس
محورهای کنفرانس
• تحليل روانشناختی بازیهای رايانهای
• تحليل جامعهشناختی بازیهای رايانهای
• مدلسازی احساس و هيجان در بازیهای رايانهای
• فناوریهای مطرح در توليد و توسعهی بازیهای رايانهای
• رویکردهای هوش مصنوعی در توسعهی بازیهای رایانهای
• نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعهی بازیهای رايانهای
• بازيهای رايانهای و قدرت نرم
• بازيهای رايانهای و پدافند غيرعامل
• شیوههای جذب مخاطب و بازاريابی در حوزهی بازیهای رايانهای
• نقش صنعت بازیهای رايانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی
• مدلسازی فرایند توسعهی بازیهای رایانهای
• مدل کسب و کار در توسعهی بازیهای رایانهای
• تحلیل زیباییشناختی و تکنیکی بازیهای رایانهای
• اصول هنری طراحی بازيهای رايانهای
• بازيهای رايانهای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
• بازيهای رايانهای و ملاحظات حقوقی
• رویکرد فلسفی بازیهای رايانهای
• بازیهای جدّی (Serious Games)
• بازینمایی (Gamification)
• بررسی نقش بازیهای رايانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
• خانواده
• درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
• فرهنگ، تاريخ و ادبیات
• آموزش و یادگیری
• تبلیغات
• هويتيابی و فرهنگسازی
• فقه و اخلاق
• توسعهی صنعت گردشگری
• درمان اختلالات جسمی
• توانبخشی شناختی
• ترويج ارزشهای دفاع مقدس
• ترويج آموزههای مذهبی و قرآنی
• و کليهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازیهای رايانهای