SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 26734              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 19 ارديبهشت 97 Wed 09 May 18
تاریخ پایان : چهارشنبه 26 ارديبهشت 97 Wed 16 May 18
ساعت شروع : 08:30
ساعت پایان : 18:30
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه صنعتی شریف
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : کسب ناب / گروه بازاریابی
اطلاعات تماس : 66510922 ، 66521537 فکس : 89786148
منبع ذکر رویداد : https://evand.com/events/digital-marketing-course( www.NaabBusiness.ir )

 بازاریابی دیجیتال

زمان برگزاری دوره جامع بازاریابی دیجیتال ؛تهران - در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران - در تاریخ 19 و 20 و 26 اردیبهشت 97 میباشد .

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، موبایل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.

پس از برگزاری سمینار دیجیتال مارکتینگ مدیریت، کابردها و ابزارها و 8 کارگاه تخصصی(و برگزاری مجدد آن) در سال 96 و با بررسی مجدد موضوعات و نظرات شرکت کنندگان دوره جامع بازاریابی دیجیتال طراحی شده و در اردیبهشت ماه 97 برگزار می گردد.

در ابتدای این دوره جامع، مفاهیم مورد نیاز برای ورود به بحث بازاریابی دیجیتال و همچنین برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. در ادامه 10 عنوان از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در کارگاه های تخصصی 2 ساعته معرفی می گردد. در انتهای این دوره چگونگی استفاده از این ابزارها در طراحی کمپین های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد.

این دوره توسط گروه بازاریابی کسب ناب و با همکاری گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد. در پایان این دوره گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) نیز اعطاء می شود.

مفاهیم، برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های دیجیتال مارکتینگ (چارچوب RACE)
کارگاه تخصصی حضور در فضای آنلاین و ابزارها (Online Presence and tools)
کارگاه تخصصی آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ(Google Analytics, Heap, Piwik)
کارگاه تخصصی تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
کارگاه تخصصی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
کارگاه تخصصی تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)
کارگاه تخصصی بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
کارگاه تخصصی بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
کارگاه تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
کارگاه تخصصی اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
کارگاه تخصصی موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing)
طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)

سخنرانان :

جناب آقای میرهادی رادی
• مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف
2. جناب آقای رضا شیرازی مفرد
• موسس و مدیر وب سایت های وب 24 و سئو 24
3. جناب آقای مهدی فروغی
• مدیر بازاریابی بیمیتو
4. جناب آقای اشکان بروج
• مدرس و متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی
5. جناب آقای بابک نقاش
• مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.