SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 27908              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 28 تیر 97 Thu 19 July 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 28 تیر 97 Thu 19 July 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دپارتمان تجارت و بازرگانی گروه مطالعات پیمانکاری
اطلاعات تماس : 66506156 , iran.imc.training@gmail.com 66536984
منبع ذکر رویداد : evand.com/events/ws5( www.pmpg.ir )

 ارتباط با مشتری

زمان برگزاری کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد بازار ایران ؛تهران - در محل دانشگاه تهران - در تاریخ 28 تیر ماه 97 میباشد .

*** سرفصل های آموزشی کارگاه:
• مزایا، چالش ها و موانع پیاده سازی نظام CRM موفق در سازمان های ایرانی
• نقش CRM در فرایند بازاریابی و فروش مجدد
• بررسی شیوه های پایش و آگاهی از نظرات مشتریان
• طبقه بندی انواع مشتریان (الزامات، ساختار و کارکردها)
• تشریح مدل های رضایتمندی و وفاداری مشتری: مدل Gap, Kano و...
• تشریح تکنیک¬های کمی سنجش رضایت مشتریان (CSM)
• بررسی نمونه های موفق

***مدرس کارگاه: آقای دکتر نوید مولایی
• دکترای مدیریت
• سخنران و ارائه دهنده مقاله در کنفرانس های بین المللی در ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، هلند و ...
• مشاور مباحث مارکتینگ در شرکت ها و سازمان ها
• 10 سال تجربه آموزش دوره های CRM، روانشناسی فروش و رفتار مصرف کننده
• سابقه همکاری و عضو هیات تحریریه در 25 نشریه و ژورنال معتبر داخلی و خارجی
• مولف چندین عنوان کتاب از جمله رفتار شناسی مشتریان در بازاریابی مدرن، رفتار مصرف کننده

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.