سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی تهران مرداد 97
بازاریابی دیجیتال
زمان برگزاری سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی ؛تهران - در محل هتل لاله تهران - در تاریخ 24 تا 26 مرداد ماه 97 میباشد .
سرفصل های سمینار
1.مفاهیم و تعاریف بازاریابی نوین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای اشکان بروج - مدیر آکادمی گردشگری
2.معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای امیر حسین جعفری - مدیر عامل شرکت علاء الدین
3.بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری
آقای جعفر با پیری - دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری
4.نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در بازاریابی دیجیتال خدمات گردشگری و مهمان نوازی
آقای کامران عسگری - مدیر عامل وبسایت لست سکند
5.بازاریابی دیجیتال در شبکههای اجتماعی - ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی
امیدرضا کاظمی - مدیر کل هتل سرای عامریها
6.چالش های دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
7.استارتاپها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار
خانم کتایون سپهری - مدیر عامل شتابدهنده و شرکت سرمایهگذاری جسورانه منش
8.فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری
آقای علی تیماجچی - مدیر عامل شرکت فرانگر
9.بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری
آقای عباس بیدگلی- معاون بهرهبرداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران
10.ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری
آقای محمد ابراهیم لاریجانی - مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
برگزاری جلسات رسمی مذاکره B2B
در این جلسات مذاکره فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی می توانند با حضور در میزهای مذاکره B2B با آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال به صورت مستقیم مذاکره کنند.این مذاکرات مستقیم می تواند به توسعه شبکه کاری و تجاری بین فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات و فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی بسیار موثر باشد.
کارگاه های تخصصی:
1.آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)
آقای میرهادی رادی - مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف
2.بهینهسازی برای موتورهای جستجو (SEO)
آقای رضا شیرازی مفرد - موسس و مدیر وب سایت های وب 24 و سئو 24
3.تبلیغات در گوگل (Google AdWords) و تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)
آقای امیرحسین امیری – دارای مدرک Google AdWords از گوگل
4.بازاریابی شبکههای اجتماعی (Social Media Marketing)
آقای اشکان بروج - مدیر آکادمی گردشگری - مدرس و متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی
5.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
آقای مهدی فریمانی- دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف
6.بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
آقای بابک نقاش - مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا
7.اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
آقای مهدی فروغی - دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف – مدیر بازاریابی بیمیتو
8.ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
تخفیفات:
ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر مشمول 10% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO
دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از 15% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
15 نفر اول ثبت نام کنندگان، از 10 درصد تخفیف زودهنگام برخوردار خواهند بود. کد تخفیف