کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی در صنعت سفر تهران مهر 97
صنعت سفر
زمان برگزاری کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی در صنعت سفر ؛تهران - در محل فرودگاه امام خمینی ؛ هتل پنج ستاره نووتل تهران - در تاریخ 18 و 19 مهر ماه 97 میباشد .
بهدنیای دیجیتـالیسفـر خوشآمدید!توانمندسازیصنعت سفرایران بابهرهگیریازتحولدیجیتالی
کنفرانس Digital Travel تهران 2018 : همزمان باآمریکا(لاس وگاس)، اروپا(لندن) شرق آسیا(سنگاپور)
کنفـرانس Digital Travel تهـران 2018
امروزه رفتار مشتریان ازطریق روش هایی که برندهای مسافرتی در طراحی کمپین های الکترونیکی و دیجیتالی خود ارائه می دهند تغییر یافته اند. برندها پذیرش و به کارگیری فناوری ها را در مواجه باانتظارات مشتری برای شخصی سازی و تجربه کاربری پذیرفته اند. سفر دیجیتالی تنها رویداد بزرگ ،جدی و درخور تأملی است که به شما کمک می کند تا دوباره تصور سفرمشتری را بایکپارچگی سیملس، بازاریابی دیجیتالی ،تجارت الکترونیکی و تجربه مشتری محقق سازید.
مروری بر کنفرانس
مرکز توسعه اطلاعات کاربردی به عنوان موسسه حرفه ای در پژوهش و آموزش افتخار دارد پیشگام برگزاری رویدادی کاملاً کاربردی و حرفه ای در صنعت سفر باشد.آن هم در حول موضوعات و مسائلی که به شدت محیط کسب وکار این حوزه را در نوردیده است .
به جرأت می توان گفت تاکنون هیچ رویداد مهم، کاربردی، اثربخش و راهبردی در حوزه صنعت سفر،مهمانداری و گردشگری در ایران برگزار نشده است . البته رویدادهای کوچک و بزرگ بسیاری تاکنون برگزار شده است اما هیچکدام نه در شأنیت و نه در اندازه بازار بزرگ سفر در ایران بزرگ ما بوده است.
این کنفرانس پویش و تحرکات در حال تغییر صنعت سفر در ایران را رصد می کند از جمله روندهای پیش بینی در سفرهای خارجی به ایران .
مادر این کنفرانس آمادگی بازیگران عرصه صنعت سفر ایران را به چالش می کشانیم و به نتایج ذیل آنها را دعوت می کنیم :
سرمایه گذاری کنید تا مهمانان خود را بهتر بشناسید.
نوآوری کار را ارزیابی کنید
به کار گرفتن اطلاعات به عنوان دارایی
آمادگی خودتان را برای IOT مشخص کنید
محورهای محتوایی کنفرانس
تغییربازیهایدیجیتالی
بوجود آمدن تجربه دیجیتالی بهتر و روان تر برای مشتری
آینده رزرواسیون
هوش رقابتی،توسعهوفاداری،دادههاوفردای فروش
نوآوریهای برهمزنندهحوزهاقامت وهتل
اینترنت اشیاء،خدمات مکان محور،شهرهوشمند،اقتصادمشارکتی
نقش فرهنگ درگردشگری دیجیتالی
فرهنگ و آمارواقتصاد و پیش بینی،
مدیریت یادگیری الکترونیکی،
مدیریت موزه و مکان های تاریخی،
مجموعه های دیجیتالی و بازدیدکنندگان مجازی
یادگیری ماشینوهوش مصنوعی،
نسل نوین فناوری های صنعت سفر
رسانه های اجتماعی،خدمات موبایل،گیمیفیکیشن،واقعیت افزوده
مگاترندهای دیجیتال در صنعت سفر
ظهور اقتصاد تجربه،مشتریان موجود دراکوسیستماجتماعی،شخصی سازی بادادههای حجیم،واقعیت افزوده
بازاریابی دیجیتالی در صنعت سفر و مهمان نوازی
بازاریابی مبتنی بررسانه های اجتماعی،بازاریابی محتوا،تارگتینگ و ریتارگتینگ،بازاریابی اینفلوئنسری،...