SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29573              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 27 آذر 97 Tue 18 December 18
تاریخ پایان : سه شنبه 27 آذر 97 Tue 18 December 18
ساعت شروع : 15:30
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، فرهنگسرای گلستان
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

جادوگر مذاکره

زمان برگزاری کارگاه جادوگر مذاکره ؛تهران - در محل فرهنگسرای گلستان تهران - در تاریخ 27 آذر ماه 97 میباشد .

این برنامه با 90درصد تخفیف ارائه شده است.

جادوگر مذاکره

تا حالا فکر کردید، مهم ترین مانع رشد افراد در زندگی چه چیزی است و چه عواملی از رشد و توسعه کسب و کار جلوگیری و ما را از رسیدن به اهدافمان روز به روز دورتر می کند.
وقتی رفتارهای افراد ناموفق رو بررسی می کردم همیشه برایم جای تعجب داشت که چرا آن شخص مسئله ای به این سادگی را نتوانسته است حل کند و کسب و کار خود را این چنین درگیر با مشکل کرده است.
باورم نمی شد شخصی فقط به خاطر مبلغ دو میلیون و سیصد هزار تومان بدهی 3سال در زندان بود، وفردی با بدهی هایی میلیاردی توانسته بود هنوز به عنوان یک مدیر موفق در مجموعه و کسب و کار خود فعالیت داشته باشد.
تمایز این دو فرد در چه بود!...
چگونه می شود که برخی در زندگی شخصی خود آنچنان موفق هستند که هرکسی به این اعتقاد خواهد رسید که گویی آن ها برای هم ساخته شده اند. آیا واقعا اینچنین است، آیا واقعا تفاهم در زندگی مشترک یک امر اتفاقیست. آیا تفاهم شباهت های خانوادگی، مالی و رفتاری دو فرد با هم است. اگر اینچنین است چطور دو برادر در یک خانواده که با یک الگو و یک ساختار بزرگ شده اند با هم دچار مشکل هستند و رفتارها و نظراتشان با هم فرق می کند!...
تفاهم مجموعه رفتارهایی است که با درک متقابل و نوع رفتارهای ما ایجاد می شود. چه بسیار کسانی هستند که با مدیریت خود در خانواده ارتباط بسیار اثرگذار و بدون حاشیه ای را ایجاد کرده اند. و محیطی امن و آرام را برای زندگی خود ساخته اند.
چه رفتاری ما را کمک می کند تا خانواده ای خوب داشته باشیم!...
این یک قانون است: همه ما برای رفع نیازهایمان به یکدیگر نیازمندیم و این یک چرخه ای است که در زندگی اجتماعی وجود دارد. انسان ذاتا موجودی وابسته است و نیاز به همزیستی در کنار دیگران دارد و لحظه لحظه در زندگی برای رفع انواع خواسته هایش از افرادی مختلف یاری می گیرد و یاری می دهد.
پس ناگزیر است که با دیگران ارتباط بگیرد. چیزی که در این میان مهم است کیفیت این ارتباطات است. ما هر روز با افراد زیادی سرو کار داریم، همسایه، مغازه دار، راننده تاکسی، صاحب خانه، مشتری ها، همکاران، کارفرمایان و مدیران و ... که اگر در برخورد به آن ها توانایی برقراری ارتباطی خوب و موثر را نداشته باشیم در برآورده شدن نیازهای ایده آل مان با مشکل مواجه و همیشه احساس نارضایتی و عدم توانایی خواهیم داشت.
چه رفتارهایی هستند که می توانند ما را از ایده آل هایمان فراتر ببرند!...
در همین لحظه که این متن را می خوانید کسانی در حال ورشکستگی و رفتن به زندان هستند، در همین لحظه صیغه طلاقی در حال جاری شدن است. در همین لحظه کسی از کار بی کار شد...
بررسی و مطالعه زندگی و رفتارهای افراد موفق و ناموفق به من نشان داد که اگر افراد تکنیک های بسیار ساده ای را بلد بودند، امروز، سرنوشتی بسیار متفاوت داشتند و خود ناجی کسب و کار و زندگی شان می شدند.
برای مثال می توان به این نکته اشاره کرد که اگر می خواهیم در زندگی اتفاقات خوب برایمان بیفتد بجای اینکه عمر خود را که ارزشمندترین سرمایه ماست در انتظارافتادن اتفاق هدر دهیم و مدام درگیر افسوس خوردن باشیم سعی کنیم یاد بگیریم با استفاده از تکنیک بسیار پیش پا افتاده "حضور بهم رساندن" و "درمعرض قرار گرفتن" خودمان برای خود ایجاد فرصت کنیم و با افزایش ارتباطات خود بتوانیم در شبکه سازی های کسب و کار و تخصص مان به هدف ثروت آفرینی در زندگی خود دست یابیم.
جادوگر مذاکره بودن یعنی ما بتوانیم ارتباطات هدفمند و موثر را ایجاد کنیم تا سطح زندگی خود را هر روز ارتقا دهیم. پیشرفت تنها حسی است که برای تمام افراد لذت بخش است وما را در به دست آوردن احساس رضایت در زندگیمان کمک می کند.

جادوگر مذاکره کیست؟
جادوگر مذاکره اصطلاحا به فردی گفته می شود که با قدرت زبان می تواند با دیگران ارتباطات خوب و موثری برقرار کند تا هر دو از منافع مالی و معنوی بیشتری بهره مند شوند. کسانی که جادوگر مذاکره هستند به راحتی می توانند با شناسایی منابع، توانایی ها و پتانسیل های موجود شرایطی را برای خود ایجاد کنند تا مسیر رسیدن به اهداف بزرگ و نتایج عالی بسیار هموار گردد و خود تضمین کننده موفقیت در اقداماتشان باشند .
اولین گام برای جادوگر مذاکره شدن ، شناختن سطح گفتگوی شخصی است. با این گام شما به کشف سبک خود نزدیک می شوید و می توانید مدل موفق خود در مذاکره را پیدا کنید و با تقویت آن ، به دور از مطالب تئوری به راهکارهای کاربردی برسید. تصور کنید در یک جمع به راحتی می توانید افرادی را که می خواهید متقاعد کنید.
چه فرصت هایی برایتان ایجاد می شود؟ چه شغلی به دست می آورید؟ درآمدتان چقدر افزایش می یابد؟ سطح و سبک زندگی شما چقدر تغییر می کند؟ مدل های رفتاریتان چه تغییری می کند؟ و ایده آل هایتان در چه سطحی خواهد بود؟...
جادوگر مذاکره کسی است که بجای منتظر فرصت ماندن، فرصت سازی می کند و برای گام های بزرگ تلاش می کند و چون می تواند از نیرو و منابع دیگران استفاده کند نتایج کارش 5 تا 7 برابر افزایش می یابد.

ترفندهای کثیف مذاکره
شاید دقت کرده باشید که شما هم ندانسته و نخواسته درگیر ترفندها و حیله های کثیف مذاکره شده اید و در شرایطی مجبور به گرفتن تصمیمی متفاوت با نظر خودتان قرار گرفته اید، یا به نوعی در برخی معاملات و یا رفتارها کلاه سرمان رفته است. چگونه می توان تشخیص داد که دیگران در حال سو استفاده و یا ضایع کردن منافع ما هستند. در این شرایط چگونه باید متوجه شویم و چه واکنشی درست است. چگونه شرایط را به نفع خود باز گردانیم و از ترفندهای مذاکره در جهت غلبه بر حیله های مذاکره استفاده کنیم.
خوشبختانه به دست آوردن این توانایی هم همانند دیگر فنون اکتسابی با تمرین تحقق می یابد، تا ما بتوانیم با استفاده از قدرت کلمات و جادوی واژه های صحیح شرایط را تغییر دهیم. و از پول ساز ترین مهارت زندگی بهرمند شویم.
این مهارت تاثیرات بسیار ملموسی را در تمام ابعاد زندگی ما به وجود خواهد آورد.
و این همان تمایزی است که توانایی در انجام آن توانست مدیری را که میلیاردها بدهی داشت سرپا نگه دارد و دیگری بخاطر نداشتن آن با بدهی دو میلیونی به زندان افتاد.
این همان رفتاریست که اصول برقراری ارتباط صحیح در خانواده و مدیریت تنش ها و مشکلات با همسر و فرزندان را پیاده سازی می کند. مذاکره همان ابزاری است که ما برای ایجاد تفاهم ازآن باید استفاده کنیم.
و ما برای رسیدن به ایده آل هایمان در روابط اجتماعی و تعاملاتمان با تک تک کسانی که در شکل ها و جایگاه های مختلف در زندگی روزمره ما نقش ایفا می کنند نیازمند شناخت ترفندهای مختلف یک مذاکره خوب هستیم تا روابطمان کیفیت بهتری پیدا کند.این همان نیازیست که از آن سخن می گفتیم ...
در جادوگر مذاکره شما تجربه می کنید که چگونه می توانید با کلام نافذ به ذهن مخاطبانتان نفوذ کنید.
حیله های مذاکره را بشناسید و راه مقابله با آنها را یاد بگیرید و نگذارید شرایط برایتان سخت شود.
شما با به دست آوردن این توانایی بسیار راحت متقاعد کننده خواهید شد و دیگران را خیلی عالی با خود همراه میسازید.
جادوگر مذاکره شدن سخت نیست؛ یادگیری ناب، تمرین، تمرین و از همه مهمتر تمرین...


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.