SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 30292              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 26 بهمن 97 Fri 15 February 19
تاریخ پایان : جمعه 26 بهمن 97 Fri 15 February 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان اصفهان، اصفهان، موسسه نسل فردا
Asia, Middle East, Iran, Isfahan Province, Isfahan
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : موسسه بهار اصفهان(نسل فردا)
اطلاعات تماس : baharesf96@yahoo.com 031-36411015
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه سمینار( http://www.bahar.ac.ir/ )

 دوره MBA

زمان برگزاری سمینار شروع دوره MBA؛اصفهان - در محل چهارراه آپادانا-روبروی بانک ملی-موسسه نسل فردا اصفهان - در تاریخ 26 بهمن ماه 97 میباشد .

"چند سال پیش از فردی که در جلسه مصاحبه ورود به دوره ­های MBA شرکت کرده­ بود، پرسیدم هدفش از ورود به دوره MBA چیست؟ پاسخ او این بود :من کارشناسی ارشد مهندسی عمران دارم و در زمینه ­ی تحصیلی ­ام کار می ­کنم. اخیرا متوجه شده ­ام که برای انجام دادن بسیاری از کارها، به مهارت ­ها و توانایی ­هایی نیاز دارم که هیچ­ وقت در دوران تحصیلات خود نیاموختم: مذاکره کردن، مدیریت کارکنانی که زیر نظر من کار می ­کنند، ارتباط با مدیرعامل و مدیران ارشد، ارتباط با مراجعه ­کنندگان و مشتریان شرکت، برنامه ­ریزی برای انجام دادن کارها، تعیین اهداف بلند مدت، تفویض اختیار و فعالیت ­های بیشمار دیگر که بیشتر فعالیت ­های مرا تشکیل داده ­است و برای آنها، هیچ مهارتی در دوران تحصیلم نیاموخته ­ام. بررسی کرده­ ام این توانایی ­ها را از چه طریق می‌ توان به دست ­آورد و در این مسیر با دوره MBA آشنا شدم.همچنین، فردی که رشته تحصیلی‌ اش برنامه­ نویسی کامپیوتر بود، وضعیت کاری خود را چنین توضیح داد:کار اصلی من برنامه ­نویسی بود. با توسعه ­ی کار خود، لازم دیدم که علاوه بر فردی که در برنامه ­نویسی به من کمک می‌ کرد، دو نفر جدید به گروه خود اضافه کنم. بعد از این توسعه­ ی نیروی کار، بخشی از کار من هماهنگی بین وظایف و اختیارات افراد و تعامل با آنان شد. این موقعیت جدید، کار را برای من پیچیده کرد و احساس کردم به توانایی‌ هایی نیاز دارم که قطعا خارج از حوزه ­ی تخصصی من است. دو راه داشتم: یا باید راه آزمون و خطا و صرف هزینه­ ای هنگفت را ادامه می‌ دادم یا اینکه راه آموختن را انتخاب می‌ کردم... و من راه دوم را انتخاب کردم..چنانکه در این مثال ­های واقعی دیدیم بسیاری از کسانی ­که شغلشان ظاهرا مدیریتی نیست، بیشتر فعالیت‌ هایشان نیازمند مهارت ­های مدیریتی است. می‌ توان گفت، نخستین دلیل برای انتخاب دوره MBA آشنایی با مهارت ­هایی است که در تحصیلات نظری دانشگاهی، آنها را سپری نکرده­ ایم؛ اما در فراز و نشیب کار به شدت بدان‌ها نیازمندیم."" از کتاب MBA راهی برای ساختن آینده، نوشته دکتر رحیم فرضی پور


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.