آشنایی با مفاهیم و ابزارهای بازاریابی دیجیتالی تهران اسفند 97
بازاریابی دیجیتالی
زمان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم و ابزارهای بازاریابی دیجیتالی ؛تهران - در محل پژوهشگاه نیرو، سالن رودکی واقع در شهرک قدس (غرب)، انتهای غربی بلوار شهید دادمان تهران - در تاریخ 11 اسفند ماه 97 میباشد .
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی به مجموعه فعالیتهایی که بهمنظور تبلیغ محصول، خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارها در فضای دیجیتال مانند وب، موبایل، شبکههای اجتماعی و صورت میگیرد گفته میشود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعهای از تلاشها درزمینهٔ بازاریابی است که در فضای وب، موبایل و... انجام میشود. امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال مؤثرترین راهکار برای رشد کسبوکار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ بهمراتب از روشهای سنتی بازاریابی بیشتر میشود. در کارگاه آموزشی سهساعته رایگانِ مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو، مفاهیم و ابزارهای بازاریابی دیجیتال با موضوعات و عناوین عرضه میگردد. شایانذکر است شرکت در این کارگاه برای عموم علاقهمندان آزاد است و مخاطبین اصلی این کارگاه شرکتهای نوپا، استارتآپها و دیگر علاقهمندان به حوزه بازاریابی دیجیتالی است.
عناوین و سرفصلها:
1- آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتالی
2- آشنایی با ابزارهای بازاریابی دیجیتالی
3- چالشها و فرصتهای بازاریابی دیجیتالی
4- تمرین، پرسش و پاسخ