SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 31404              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 25 ارديبهشت 98 Wed 15 May 19
تاریخ پایان : پنج شنبه 26 ارديبهشت 98 Thu 16 May 19
ساعت شروع : 16:00
ساعت پایان : 22:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، هتل ورزش
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو، نیاز به دعوت نامه
برگزارکننده : کسب ناب_ گروه بازاریابی
اطلاعات تماس : 66510922-66521537
منبع ذکر رویداد : https://evand.com/events/digital-marketing-management( https://naabbusiness.ir )

دیجیتال مارکتینگ

زمان برگزاری دوره مدیریت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ؛تهران - در محل هتل ورزش تهران - در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت ماه 98 میباشد.

بسمه تعالی

اولین دوره مدیریت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

تاریخ برگزاری: چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 22

برگزاری به صورت VIP در هتل ورزش به صرف افطار

با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری و گواهینامه بین المللی MPT اتریش

پس از برگزاری 7 دوره جامع و 2 دوره پیشرفته در حوزه دیجیتال مارکتینگ و با بررسی نظرات شرکت کنندگان و جهت تخصصی تر شدن مباحث و استفاده مدیران از مباحث مدیریتی دیجیتال مارکتینگ، در سال 98 دوره مدیریت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ویژه مدیران طراحی و برگزار می گردد. در این دوره مباحث مهم مربوط به مدیریت، برنامه ریزی و راهبری دیجیتال مارکتینگ توسط مدیران موفق این حوزه ارائه می گردد.

این دوره توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت می شود. برخی از مدرسین این دوره نیز از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف، مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. در این دوره از تجربیات گروه صنایع غذایی کاله، آژانس گردشگری علی بابا، گروه صنعتی گلرنگ و سایر شرکت های موفق در این حوزه بهره خواهیم برد.

افتخار این را داشته ایم که تاکنون بیش از 500 نفر از مدیران و علاقمندان به دیجیتال مارکتینگ در دوره های دیجیتال مارکتینگ گروه بازاریابی کسب ناب شرکت نمایند.

سرفصل های دوره:

1- نحوه تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
2- طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ اثربخش
3- بودجه بندی در دیجیتال مارکتینگ
4- یکپارچه سازی دیجیتال و آفلاین در بازاریابی و تبلیغات
5- نحوه طراحی شاخص های کلیدی عملکرد KPI
6-راه اندازی و مدیریت واحد دیجیتال مارکتینگ در سازمان
7- روابط عمومی آنلاین و برندینگ دیجیتال
8- تحلیل داده های دیجیتال و استفاده آن در بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی
9- ارائه تجربیات گروه صنایع غذایی کاله در طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال
10- تجربیات آژانس گردشگری علی بابا در تعامل با آژانس های دیجیتال مارکتینگ
11- ریتنشن مارکتینگ و تجربیات جدید الوپیک در فضای دیجیتال
12- تجربیات موفقیت و شکست وبسایت دیوار در دیجیتال مارکتینگ

تخفیفات:

1- ثبت نام گروهی بیش از 2 نفر مشمول 10% تخفیف گروهی خواهد بود. GR10
2- ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر مشمول 20% تخفیف گروهی خواهد بود. GR20
3- ثبت نام کنندگان گروهی بیش از 3 نفر، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.

تلفن دبیرخانه :66510922 ، 66521537 فکس : 89786148

کانال تلگرام: https://t.me/NaabBusiness

وب سایت: NaabBusiness.ir

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.