پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری
موضوعات:
نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی
شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار
اینترنتی در اقتصاد
شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با
استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی
بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری
توضیحات تکمیلی:
همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سال 94 در 4 شهر تهران، مشهد، تبریز و بندرعباس برگزار میگردد و بر مباحثی نظیر نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق بازاریابی اینترنتی، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی و ... متمرکز است؛ در این همایش بزرگ مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور خواهند داشت.
نام مسئول یا دبیر همایش: آقای حمید سپیدنام
امکان ارسال مقاله: خیر