SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 33064              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 03 شهریور 98 Sun 25 August 19
تاریخ پایان : پنج شنبه 07 شهریور 98 Thu 29 August 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، دانشگاه شیراز ؛دانشکده مهندسی 2
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دانشگاه شیراز
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه همایش( http://btiu.ir/ )

 زنگ تفریح در دانشگاه

زمان برگزاری  سیزدهمین همایش زنگ تفریح در دانشگاه؛شیراز  - در محل دانشکده مهندسی 2 دانشگاه شیراز - در تاریخ  3 تا 7  شهریور  ماه 98 میباشد .

محورهای همایش:

ما دانشجوهای زنگ تفریح دور هم جمع شدیم؛ با هم بحث و گفت و گو کردیم؛ فکرامون رو روی هم گذاشتیم؛ از خودمون پرسیدیم وقتی دانش آموز بودیم کاش در مورد چه موضوعاتی بیشتر می شنیدیم و مخاطب گفت و گوی چه بحثی می شدیم.

خواستیم چیزی رو که یاد آوریش حال دانش آموز ها و خودمون رو خوب می کنه پیدا کنیم. بعد از همفکری با هم؛ تصمیم گرفتیم در مورد شهامت رویاپردازی برای هدف های آینده صحبت کنیم.

تصمیم گرفتیم تلاش کنیم توی چند ماهی که هم قدم می شیم با دانش آموز ها؛ یادشون بیاریم که به سمت رویا های خودشمون حرکت کنند؛جسارت خیال پردازی در مورد خودشون رو دوباره به دست بیارن و باور کنند که توانایی خلق آرزو هاشون رو دارند.

تصمیم گرفتیم در مورد این صحبت کنیم که برای اوج گرفتن؛برای تعیین مسیر؛ باید به خود برگشت. باید رویا ها و آرزو ها و هدف ها رو یک بار درست و حسابی مرور کرد. هدف هایی که خواسته ی خودمون هستند. در یک کلام باید در مسیر خیال خود قرار گرفت.

این شد که ما دانشجو ها،به زنگ تفریح امسال رنگ خیال پاشیدیم. به این امید که آرزوی آدم ها،نویسنده ی داستان زندگی و خورشید راه اون ها باشه. به این امید که خودمون و دانش آموز هایی که با ما همراه میشن، زیبا تر از هر بار اوج بگیریم.

مهلت ثبت نام
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ الی ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

زمان برگزاری
۳ شهریور ۱۳۹۸ الی ۷ شهریور ۱۳۹۸


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.