SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35019              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 18 اسفند 98 Sun 08 March 20
تاریخ پایان : یکشنبه 18 اسفند 98 Sun 08 March 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، برلین، applied science university
Euro, Germany, Berlin
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : ArwinEvent
اطلاعات تماس : 021-91304025 info@mftconf.com
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( http://mftconf.com/fa/?id=1&p=0 )

 مدیریت امور مالی

زمان برگزاری اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری؛برلین - در محل applied science university برلین - در تاریخ 18 اسفند ماه 98 میباشد .

کشورهای توسعه یافته با به کارگیری دانش و فناوری مسیر پیشرفت و توسعه را برای خود هموار کرده‌اند. آنچه که در این بین همانند حلقه‌ای‌ گمشده است، وجود مدیریت در هماهنگ‌سازی امور و به نتیجه رساندن دستاوردهای علمی در قالب طرح‌های تجاری و در نهایت تولید ثروت است.

با نگاه به مسیر حرکت کشورهای پیشرفته در جهان، به اهمیت مدیریت، اقتصاد و حسابداری پی میبریم. کشورهایی که با استفاده از متدهای به روز مدیریتی، منابع مالی خود را افزایش داده اند و به عنوان نتیجۀ طبیعی این امر، به اقتصاد و فناوری قدرتمند دست یافته اند. در حقیقت مدیریت، اقتصاد و حسابداری مانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و نقص و کمبود در یکی از این زمینه ها، به نقصان در دیگر جنبه ها منجر خواهد شد.

این علوم با تلفیق دانش ریاضی، مدیریت و اقتصاد، سعی در بهبود وضعیت سیستم های تولیدی و سازمان ها دارد. به همین دلیل تبادل دانش میان رشته ای بین متخصصان علم اقتصاد، مدیریت و حسابداری دارای اهمیت ویژه ای است. یکی از روش‌های رسیدن به این هدف، شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره های تخصصی است.

رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این کنفرانس، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز می باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع و با هدف بررسی متدهای بومی و بین المللی در عرصه اقتصاد و تببین راهکارهای مدیریتی و اقتصادی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری در تاریخ 18 اسفند 1398 در برلین- آلمان برگزارخواهد گردید

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.