SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35124              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 31 ارديبهشت 99 Wed 20 May 20
تاریخ پایان : چهارشنبه 31 ارديبهشت 99 Wed 20 May 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران،
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : ArwinHamayeshAlborz
اطلاعات تماس : 02191304025 ArwinHamayesh@gmail.com 09300414400
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( www.icietconf.com )

علوم اطلاعات و فناوری

زمان برگزاری سومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو؛تهران - در محل تهران  - در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 99 میباشد .

فنآوری ، تکنولوژی و مهندسی دانش‌‌های ویژه‌‌ای محسوب می‌‌شوند. این علوم بار پیشرفت‌‌های روزافزون بشر را بر دوش دارند و به سرعت دچار تغییر و تحول می‌‌شوند. بازدهی این علوم به سرعت در زندگی بشر تأثیر می‌‌گذارد و آن را به سمت کیفیت بهتر هدایت می‌‌کند. پیشرفت از مسیر نوآوری و به کار بستن دانش روز میسر می‌شود. این دانش در کنار تجربیات و مهارت‌های افراد نخبه و پیش‌کسوت منجر به شکوفایی علمی، صنعتی و اقتصادی هر کشور می‌شود. خلاقیت و نوآوری به خصوص در زمینۀ علوم مهندسی و فنآوری اهمیت بسیاری دارد چرا که در روزگاری با محدودیت منابع زندگی میکنیم. تنها راه برون رفت از بحران های اقتصادی، بحران های زیست محیطی و افزایش قدرت کشور، استفاده از دانش و نوآوری در تمامی عرصه ها، به خصوص در زمینۀ علوم، مهندسی و فناوری است.

دنیای امروزی ، دنیای تبادل اندیشه ها و خلق ایده های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می رسد ، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت های جدید است. از این روی همایش های تخصصی علوم گوناگون ، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل ، می توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم فکری و تبادل دیدگاه ها محسوب گردند. روزانه روش‌ها، برنامه‌ها و سخت‌افزارهای جدید جای رقیبان قبلی خود را می‌گیرند. اگر شخصی که در زمینۀ علوم اطلاعات فناوری و مهندسی فعالیت می‌کند بخواهد دانش و اطلاعات خود را به روز نگه دارد، باید در کنفرانس‌ها و رویدادهای تخصصی مربوط به این موضوعات شرکت کند. ارائه ايده هاي علمي و تجاري سازي اين ايده ها در چارچوب سومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو که در تاریخ 11اردیبهشت 1399 در شهر تهران - ایران برگزار میگردد، مي تواند بستري براي حركت و تحول در مباني علمي و فني توليد ايجاد نمايد كه داراي ماموريت و چشم انداز هدفمند مي باشد. این کنفرانس به منظور تبادل تجربیات و دستاوردهای علمی و تجارب عملی پژوهشگران از سرتاسر دنیا و در سطوح مختلف علمی طراحی شده است. در این کنفرانس در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مختلف علوم، مهندسی و تکنولوژی، نشست‌ های هم‌افزایی و هم‌اندیشی به‌منظور بحث و تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدید و چشم‌اندازهای آن‌ها و همچنین کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌شود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.